Khamis, 30 Julai 2009

bila dah marah.....

awal pagi tadi ada kastemer tak puas hati dengan bil yang tak update lagi.menjerit ngalahkan suara itik serati linda jasmin.sakit telinga saya mendengarnya.saya jadi panas.berapi2.sekali dah mengah2 jerit encik Abu pon berkata:
saya tak nak awak bagi apa2 solution.saya cuma nak penyelesaian!!!!!!

saya terdiam.tak jadi marah.dalam hati bantai gelak2 panas.malas nak layan.lepas tuh dia hung up.tak puas hati dia telefon semula kawan saya jawab.sama.beliau menjerit ala2 black mentor pula.haisssssshhhhhhhh



marah2 kang saya goreng kang...

sekian blog pada hari ini.


LOL, ezam

2 ulasan:

berkata...

1. HEADER mantap....pinjam topi bang...? haha

2. tgk kuali dengan kopok goreng tu....teringat kenangan cik yanie baru goreng kopok hari ahad baru2 nih...dok main cak2 dengan minyak panas dalam kuali yg dok letop2....hehehe

achik ezam berkata...

ahahahahahaha dh mcm kumeN juri AF O.o

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...