Ahad, 16 Ogos 2009

aPa yang saya suka?



saya suka makan.dulu2 saya sangat gemuk.sebab saya banyak makan.saya akan makan dengan banyak jika saya banyak masalah atau pun marah.dengan makan saya rasa lega.

sebenarnya saya baru sahaja bangun tidur.pukul 11am.hari ahad.saya lapar.tapi malas nak turun.haissssshhhhhhhh!!!!saya mahu makan.jadi saya tulis entry pasal makan.huhuhuhu.

sekian,blog pada hari ini.

LOL,
ezam

5 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

i love you because you love food.

;-)P

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ berkata...

>> mesti time tulis n3 ni....
air liur mengalir laju dalam tekak kan?

hahhahhahha

mimie berkata...

huhuhu....cakap je la lapar cik ezam oi...siap intro flashback lagi tu..

*yellow volks* berkata...

ya.. kamu mmg gomoks. spt kegemokans laki aku yg xdpt dpt di bendung lagi kegemokanssnyer..dan xlamer lagi aku pn bley gomoks mcm dia dan juga macam kamu yg semmgnyer dah gomoks sejak kali pertame kamu dan aku kije bersame2.. kahkah.. pening x?

ezam berkata...

liza:inshaallah puasa nanti wa akan selim melim mcm jena jen..muahahahahaha