Selasa, 25 Ogos 2009

kecewa???

kadang kadang kita perlu kecewa untuk menyedarkan diri kita yang hidup ini tak selamanya ada bahgia.tak semestinya indah.bila kita kecewa kita akan bangkit untuk mengubati kekecewaan kita.

hrrrrmmmm entry kali ini agak emosi..sebab wa stresssssssssss!!!!!!

selepas 3 tahun kerja skorkad saya jatuh merudum!!!!!!!!!!jadi saya kena buat langkah drastik dengan membatalkan semua OT yang telah dijadualkan untuk memfokuskan tumpuan tak berbelah bagi utk menaikkan kembali pointer skorkad saya supaya jadi lebih femes mengalahkan kefemesan drama nurkasih.... kalau adam boleh berubah wa pon boley jgaaaaaa......bley????????

dahlah malas nk pikir..meh tengok juadah berbuka puasa saya pada hari ini.pergi ke seksyen 4 kota damansara tapi tiada sebarang kuih yg marbeles pehtu pergi ke bazaar seksyen 6 pon sama.semuanya membosankan.last2 beli ajela laksam n kuih muih dimana kos hari ini tak sampai RM5..

bley ar alas perot berlapis nih..


my peberet taPi yg nih xde tendangan..seb bek laksamnya sodaP

soya beli pada puasa ke-2 tahan 4 ari yu....
kurma ni sedap..melekat-lekat kt celah gigi...

beli kt giant kota damansara RM9.90


sekian,blog pada kali ini.


LOL,
ezam

p/s:saya lebih suka sms instead of calling2.....[saya perlu menjaga vokal saya demi kerjaya saya sebagai kastemer serbis terhebat]...ahaks.....motip xder kaitan???huhuhuhu..hanya encik H yang tau


2 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

kecewa itu perlu, tapi perlu juga untuk gembira dalam hidup...
gituuu

berkata...

>> yer....kalau ADAM leh berubah....takkan incek EZAM tak leh kan kan kan?

cayok2....nasihat ikhlas dari NUR AMINA...


kekekkekkekek

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...