Khamis, 13 Ogos 2009

twilight 2

SAH!!!!!!!!!!!!memang ade kucing beranak kt tempat sida baju itu!!!!!tikus mati itu rupa2nya adalah anak kucing yang mati sebab mak kucing itu terlebey geget kt leher dia waktu sibuk berpindah randah.ada 5 ekor semuanya.comel2 belaka.don't mess with me sebab hidung dan telinga saya amat sensitip dengan bau2an.

namun saya harus meletakkannya di kaki lima semula kerana sabagai bapa tunggal yang berpendapatan rendah saya tak mampu nak menyara 5 anak dah ibu kucing yang ditinggalkan itu.mintak mahap.saya bukan pak sanggup.

saya juga tidak sanggup penthouse 35juta[LoL] ini di sulami dengan bau2 indah hasil nyah tinja kalian........kesilapanmu keegoanmu...kepada si jantan durjana..AWAS!!!!!jangan hanya tahu mebuntingkan tapi tak tahu bertanggungjawab!!!
dasar jantan kabaret!!!!!!!![gile marah xbertempat]

sekian blog kedua kurang dari 2 jam hari ini.


LOL.
ezam

2 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

x baik marah2...

Mimie.Candy Cane berkata...

*bapa tunggal yang berpendapatan rendah- hehehe...tak leh blah ar ezam..lom sesuai lagi nak jadi bapa tunggal..heheheh...

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...