Isnin, 7 September 2009

entry frust bosan

bulan nih adalah bulan yg paling tak produktif sekali.dengan poket yang sangat kering.saya rasa agak kurang bernafsu untuk membuat segala2nya.nak bertemu muka berdepan dgn insan2 lain di muka bumi ini pon dh malas.haissshhhhhhhhhh.lately apa yang dirancang selalu kecundang di tengah jalan.frussssttttttttt!!!!!!


layan emo sambil mkn onde2 je lah labu...^^

sekian blog pada kali ini.

LOL,
ezam

2 ulasan:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ berkata...

poket yg kering bayar saman kah?
hehehe

mimie berkata...

hohoho...jgn mcm ni incik ezam..bulan ni kan penuh dengan dugaan..kamoo kena kuat n never give up...


*buah melaka ni sgt chumel bile duk dlm posisi mcm tu..