Selasa, 23 Februari 2010

plis plis plis kamu jangan marah!

kadang2 ade berlaku sedikit konflik
kadang2 kita tak puas ati
kita gado2
[bukan yg makanan tu ye]
kita rasa kita menang dalam itu gado2

tapi
kalau kita rasa kita menang hari ini
esok lusa kita tak tahu lagi

sebab 
ultraman selalu kalah taim mula2
last2 
bila lampu di payudaranya menyala
baru dia kuat
dan akhirnya 
ultraman menang

 owh kite makan pasta dulu ye 
[motip gambor takde kaitan]

kalau marah sangat dengan orang lain
cuba cakap lambat atau slowtalk
jangan menkhinzir buta nk mengamok
kelak binasa jadinya.
ikot rasa binasa.ikot napsu sedaplesu

akhir sekali
ko menang ke ko kalah ke
kolo dh namanya gaduh
dedua di kira kalah gak akhirnya
tak dapat pingat emas pon
haahahaha
LoL

note:bukan kisah saya.tapi terkait juga >.<


sekian,blog kali ini.

take care,
ezam

11 ulasan:

eqbalzack berkata...

saya suka gado2...ada pulak bantal bulu itik....best! haha

ezam berkata...

bang eq:itu gado lain..ahahaha

Liliyuli berkata...

gadoh2 main2 ada jugak kan? hehe

makcik rokiah berkata...

ultraman ade payudara?
hahahahaa...

Asrul "iLham" Sany berkata...

kalau marah2, jgn cepat emo n muka masam yee...

Atan Athen berkata...

org yg menang sbnrnye adalah org yg mengalah....menang mengawal kemarahan....

ultraman mak ad kot payudara....pastu tanduk die terbalik

Frodo Baggins berkata...

gado2, ramas2 ... dedua yang rasa. x yah gado2. baix cemolot cepat. lagik banyak berakah nyer. keh3x


uttraman nyer lampu kat payudara tu mmg menonjol abis! lip lap lak tuh!


>>___<<

Mimie.Candy Cane berkata...

kadang² ultraman panggil abang2 dia dari angkasa tolong skali..

amboi frodo..komen lu nak lucah je kan??!

gado2 bagos utk di makan..tapi gadoh2 tak bagus..apa lagi utk dimakan...

ape ai merepek ni ezam..tolong lempang ai skali..

ezam berkata...

liliyuli:adalah kot..tuh yg dinamakan gado2 manja..ahahahaha

makcik rok:adalag..cube tgk betol2.....kihkihkih

asrul:bila marah better senyap n diam.dari memaki tak tentu masa

atan:macam lagu ST12 aje...ahaha

frodo:stetmen lucah lagi terbaik...i like this!

mimie:cubit je bley????ahahaahaa

HEROICzero berkata...

bila gaduh, adakala nya kita rasa kita menang.

Cuba kita fikir balik. kadang-kadang yang menang tu menanggung kekalahan paling besar.

Kadang-kadang yang kalah tu bukan kalah, tapi hanya beralah.

ezam berkata...

betol tue inchek...u r the hero!!

*tetiber*