Isnin, 22 Februari 2010

wajah kekasih!

 tajuks sesaje aje
sbb dengor lagu tok iti
.LoL.
owh
acapkali bila bertemu kenalan baru
inilah skrip yg biasa didengar
"muka ko familiar lah"
"eh!macam biasa nampaklah"
"muke kezen aku mcm muka ko"
dan 
ade skali paling sadis yg buat wa serem

"muke boipren saya yg meninggal tu mcm muka awak"
motip???
muke biasa2 comey2,cute2 mcm model cengginih
memangla besepah di mana2 aje berada
[asal bukan di cop muke penjenayah sudeyy]
tapi kan
9 daripada 10 orang yang baru mengenali saya semuanya berkata begitu
[baca mcm iklan tesco]
pernah terbaca itu ari
ada 7 manusia di muka buku bumi
seiras.saling tak tumpah.sebijik.
entahlah ko..layan aje
asal ko jgn cakap muke bini ko mcm muke wa sudah
pannnggggg kanggg!!!!

baideway
cuma ada seorang orang aje dalam donia nih
kau yang bernama ezam
wajah kesayangan hamba
mungkin
sama tapi tak serupa
mungkin
serupa namun berbeza
yg pasti
beza memanglah tak serupa!
daku bukan hantu!
 bersyukur dengan apa yang ada
alhamdulillah.
sentiasa mahu menjadi yg terbaik
inshaallah

p.s:buat entri ni sebab trainer gym td ckp:"mimik muka ko mcm kawan aku kt perak, aku ingatkan ko ade sdara ke dgn dia"
sekian blog kali ini.
take care,
ezam



6 ulasan:

fiD berkata...

muke ko kan bro, mcm korean, sile mnntah ok,hehe,, guro jek!

mmm, bagus p gym, kate nak kurus kan,,huhuhu...

Mimie.Candy Cane berkata...

ai pnh terjumpa seseorang yang mmg sejibik dengan ai.then ayah ai beria2 suh ai tego minah tu.

motipp?

"err..hi..wajah kiter serupa"

mcm tu?

Atan Athen berkata...

ak pon slalu kene...tp diorg kaitkan ak dgn org yg ntah ap2 ntah...bengong tol

ezam berkata...

fid;ahahaahaha ini muka pure jawa lah...

mimie:wahhhh nanti mesti org ingat kembar...

atan:kannn.. sedikit annoying di situ kan...kot ckp muke mcm brad pitt ke ok kann..

ahahahaha

s y i e r a berkata...

aceceh .
femes ar tuh .
ta pown taktik nk ngayat .
HAHA ;DD

ezam berkata...

syiera:tuh namanya muke besepa2...