Isnin, 12 April 2010

owh iphone!!!!i wantchu!!!!


IPHONE
dulu
saya tak minat langsung
bila dah kenal
dah sentuh.dah usap.dh kucup
saya jatoh cinta


mungkin 
bila saya guna iphone
typo error yg sering menjadi bahan lelucon itu
akan menjadi zero error
meset2 akan mudah dibaca
LoL

kepada pembaca yg ingin membeli
iphone daripada DiGi
sila roger saya awal2
kampeni saya ade offer pekej
bila staff jadi introducer
kami akan dapat 1 free ipohe model yg sama
huhuhuhuhu...

owh ye 
pekej yg ditawarkan oleh DiGi
adelah yg terbaekk pada masa kini
jika dibandingkan dengan pekej maxis
tak caya klik lah kt perkataan DiGi tu
kot tak paham
call 016-2211800


lepas beli iphone nanti
saya belanje minum ler kat pakli...
dengan penuh keihklasan dari hati

(>.<)

 cepat2 offer untuk kami sampai 5.5.2010 aje!!!

sebelom itu ditujukan lagu ini buat anda semua
especially yg berminat nk membeli Iphone diGi
ezam sayang anda
*tetiber*




sekian,blog kali ini.

yang ikhlas,
ezam


8 ulasan:

Mimis berkata...

saya dah ada iPhone laa..

mula2 guna susah skit, tp 3 hari kedian dah terrer.. hehe

achik ezam berkata...

mimis:alaaaaaaaa takmo beli lagi???

heheheeh

Unknown berkata...

xnak iphone..nak keje kosong kat digi...memerlukan fresh telecommunication engineer tak??hehe...

Mimie.Candy Cane berkata...

aih...gaya budak2 zaman skang jatuh cinta je,,nak kena usap2,,kucup2 baru jatuh sayang ni..xleh jadi.. xleh jadi..

yieehaaa...salahkan hp jugak typo tu..hahahaha

Mimie.Candy Cane berkata...

err..baper ringgit satu iphone ni ezam?

achik ezam berkata...

e.d.y:rasanya utk post engineer ade byk vacancy...try lah...

Mimie:memang hempon tu yg salah!!!!!hahahahahahaha...

Mimie:harga pakej rm 2145[dh campor 6 bulan access]...harga staff rm1k...tapi itu pon ai dh perabeh untuk bayor personal trener...huwaaaaaarghhh...derang xbagitau awal2

Mimie.Candy Cane berkata...

huhuhu..kalo sempat ai mintak sedekah cukupkan bajet sebelum tarikh last,ai roger yu oke..teringin jugak nak pakai hp besor..3310 ai ni dah nampak kurang menarik di mate ai..

achik ezam berkata...

mimie:hahahhahhaha 3310 yg leh tangkap gambor hantu tu ke????

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...