Jumaat, 11 Jun 2010

world what????????????

eh
world cup dah mula!!!!



zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
*yawn*

eh tengok tu
D-cup !!!!!

oink!oink!
('0')('0')

hehehehe

footbal ke netball ke volleyball ke
memang tak minat

sejenis ball saja saya suka
::fish-ball::



tak kesahlah apa orang kata
dah tak suka nak buat macam mana
kata orang soal hati jangan dipaksa
andai dipaksa nanti merana jiwa
eh macam lain je bunyinya
hiks~

p.s:
esok 1st taim nk ikot shoot gambar wedding
layankan aje!!!!


sekian blog kali ini.
yang suke gentel bola sindri,
ezam

12 ulasan:

Boy berkata...

world cup?
*bunyi cengkerik*

eeee gentel apa sendiri?? *pengsan*

Liliyuli berkata...

gatai eh snap pic d-cup tu..

ezam berkata...

boy:apeeeeee??????????

*tafaham**

ezam berkata...

liliyuli:Bukan ai yg snap tapi kembar jahat ai....

Mimie.Candy Cane berkata...

ala..minat masing2 kan..takkan la nak paksa buat mende yg kite tak minat semata2 tgk orang lain minat..kan?

ezam berkata...

mimie:yezza..betul.betul.betul

**gaya uping iping**

zulfadzly berkata...

korek!! korek!!

cinta takleh di paksa..

ezam berkata...

zul:

ayat dan perkataanmu selalu membuatku terpikir ke arah lain....

yu are so yellowww!!!!!


muahahahahahahhaa~

zulfadzly berkata...

bukan ko dah memang yellowwwww ker?

yennadeeeii!!

ezam berkata...

zul:

korek korek korek


muahahahaha....

**tinggggggg**

mindaku inesen

fiD berkata...

abg ejam yg kuat makan lol.

=P

ezam berkata...

fid:heheheheehe malaysia kan makmur...makan je lah kejenya...hehehehehe..