Sabtu, 3 Julai 2010

family is keluarga


keluarga.
saya sayang keluarga saya
espeseli emak+abah saya.
juga adek beradek saya.
keluarga adalah tunjang hidup saya.
 
 
 sayangilah ibu bapa/penjaga anda
kerana tanpa mereka
anda pasti sudah menjadi seperti mowgli
mahu??????
 
 
saya??membina keluarga?
tunggulah bila kucing bertanduk ade rejeki
saya maseh belum mampu.
noktah.


sendiri tak bererti sunyi
berdua tak semestinya bahgia
bukan menolak takdir dan fitrah-Nya
biarlah begini sahaja
::pasrah::

 
sekian,blog kali ini.

yang manis mcm ayam madu,
ezam

10 ulasan:

zulfadzly. berkata...

sendiri tak bererti sunyi
berdua tak semestinya bahgia
bukan menolak takdir dan fitrah-Nya
biarlah begini sahaja
::pasrah::


copi pes saje sbb sy suke!!

achik ezam berkata...

zul:pose2 tepi dinding takmo????

zulfadzly. berkata...

pose tepi dinding kepala teleng?

oh x mampoooooo...

makwe joni berkata...

betuuuuuuuuuullll

sendiri x bererti suyni,,,yeah!!!

zulfadzly. berkata...

citah ~ aku bekap ko lagi...


suyni = sunyi yer kawan2..

Mimie.Candy Cane berkata...

AWWW...what a happy family..

single cool ape..u still have US!

Boy berkata...

wahhh ur dad pose pandang tempat lain...

MOFASAD berkata...

bapak ko pandai pose!!




terbaik lah!

hahaha

aDfeez berkata...

stuju ngan boy.... ur dad pandai pose kot!!! :D

achik ezam berkata...

hahahaha....my dad mmg takkan pandang kamera kolo bergmbar...

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...