Jumaat, 23 Julai 2010

hilang lagi 1...

hilang lagi sorang sahabat rapat
saya sudah kehilangan kata-kata azimat
untuk diberi sebagai semangat
harapan agar kamu kuat
menempuh hari-hari keramat
 
tawa kita berakhir duka
namun ku tahu bukan ini penamatnya
kita tetap bersahabat selamanya
  
++nah nk sangatttt hamekkkkkkk++

apa2pun
rejeki Allah dimana-mana
dengan izin Allah pasti rahmat-Nya terbuka

 
life goes on.just be strong.
hadapi semua dengan senyuman ok.
>.<


note:
i am speechless.farkkkkk ya biatch.
some people are shit!
full of SHITs!
[najis mughallazoh++++]

>>eh tercarot lak<<

 
sekian,blog kali ini.

yang sedey,
ezam


7 ulasan:

soccermom berkata...

sabarla yang ye... Allah lebih tau apa yang terbaik untuk umatNya... nak pulak dihari yg mulia nih...

ezam berkata...

soccermom:yezza.....tak gitu oren??

Mimie.Candy Cane berkata...

sabar2..masih ramai lagi orang yg boleh dibuat kawan..tunggu nak pilih je..

h a n i e berkata...

sabar2...
xpe..rezeki ade di mana2..






eshol la management pesen tu!!!
upss.termencarut..

Atan Athen berkata...

chill cool....biarkan org mcm tu....wat pe nk kawan dgn org mcm tu....biar org mcm tu sentiasa merasa bangga dgn perbuatan mereka yg x membanggakan

W. Hidney berkata...

chill...

love.peace berkata...

hai Ezam...

dalam keadaan mcm ni aku memang tgh berderai...

tapi ku ucapkan thanks 4 evour...

thanks sebab kau antar email kat outlook x-digi aku...


take good care of your life an d career ... your are always in my mind ...