Selasa, 24 Ogos 2010

bosan diterjah

dh masok 2 minggu kite puasa
pejam celik.pejam celik
korang dah kurus ke???
yg laki dh bey pakai suar saiz 28???blomm???
yg gegerl,
dh boley pakai baju kebaya pesen saloma???
hiks

 
org lain tak sabor nk raya
saya kolo boley takmo nk raya
puasa 2 bulan pon okey
tade hal
 
asal raya je kena terjah
soklan wajib setiap tahung
sama tak serupa
serupa tapi sama
bosan tawuuu
rasa mcm nk muntah najis

belom raya pon dh rasa mcm artis
rilek2 ar mokcik2 ku ye

this time around the werld
kolo derang tanya pasal mende tuh
soh derang carik je lah
100% nk yg macam ni
tak lebey tak kurang
:
:
:
:
 
 
 mampooo???
kolo tak duk dendiam semua ye
>.<
 
 
note:
tak perlu kesian kot tengok saya maseh sindri
tawulah mcmana nk idop ye.
makan pakai bisa diatur
 
 
soal hati biar Allah yg tentukan
 
 
klik sini ok.

 
 
sekian,belog kali ini.

yg rimas lagik lemas,
ezam


17 ulasan:

encik aidil banting berkata...

like this

ezam berkata...

aidil:hehehehe...me 2,3,4,5,6,7,8,9,10

h a n i e berkata...

nak cari yag free hair aje..sb tu la mak hajjah tak berkenan... hahahahahahaha!!



selamat jalan romeo..keskeskes

ezam berkata...

hanie:ala nanti didiklah pakai tudung periuk......hiks~

yu maw????kontrek raya????

h a n i e berkata...

nkalo gitu..kena la yanyi lagu tema..kan?

"jika kau tak kurus...jika kau tak kurus..."



hahahahaha!!

Mimie.Candy Cane berkata...

ignore je those sick people..sebab tak kena kat dia kan.dia tak tau yg kite bukannye meratap sayu menangis2 sebab bersendiri..lagi seronok ade kan?

*berat badan masih maintain.damn!

Liliyuli berkata...

kes kita sama. saya dah prepare dah jawapan.. saya jawab saya kawen esok. kehkehkeh

miss_lolita berkata...

eh, eh ade kak ct...teee heeeee

*nyibuk je..huhu

ezam berkata...

hanie:kah kah kah bungekkkkkkk



mimie:nk kena prepare utk raya ni...caner???

liliyuli:yu ade syahir...

citahrudin berkata...

tahun ni kalu kena gak soklan mcm gitu, aku trs buat2 pensan je

Boy berkata...

suruh je la aunty2 aturkan

J.M.R berkata...

taste tinggi rupanya ko bro!..hahaha

ezam berkata...

citah:agi best kolo buat2 sawan siap kuor bueh...hehehehe

Boy:mereke dengan gembiranya akan buat....takmooooo

ezam berkata...

jamar:dulu member ade ckp,laki kolo minat ct maknanya takde taste....huhu....

GaDis CoMeL berkata...

muka aku ada iras2 ct ar, tp lu lambat, aku sudah mau kawin. ahhh.. melepas lah..


keh3x.

ezam berkata...

gadis comel;cakap aje tak guna..pload gambor cepat!!!!

ezam berkata...

sapa itu miss lolita????hahha