Selasa, 10 Ogos 2010

selamat datang ramadhan.



ramadhan tiba lagi inshaallah.
selamat menunaikan ibadah ini dengan sesempurna mungkin.
semoga ramdhan kali ini lebih baik dari biasa.
ahlan wa sahlan ramadhan al-mubarak
andai ada tersilap kata seribu kemaafan dipinta
dari saya khas buat semua.
>.<

+pose2 teruna desa+

bersama-samalah kita menunaikan ibadah ini
dengan penuh penghayatan dan keimanan

note:
buka nk minum air+beskot aje
kot dapat selim mcm evelyn salt
LoL



sekian,belog kali ini.

yang hepi2 selalu,
ezam

15 ulasan:

zulfadzly berkata...

slim macam evelyn salt tu payah sikit kot.
tp kalau nak bibir menjuih macam kasut aladdin jgn lupe sapu madu sebelum tido.


selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak wak ezam. ampun maaf andai ada terkasar bahasa tersalah kata terumpat mengata..0-0 kite yer..

ezam berkata...

zul:terjuih mcm kasot aladin????

kah kah kah...fes taim dengor...

takpe nk terjuih mcm puaka gunug genting jer lah...

h a n i e berkata...

ah ye...lepas tu mak hajjah masak..mencekik tak ingat tangga mesjiddddd....

kannnnn...

h a n i e berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ezam berkata...

hanie:inshaallah..kali ni kuatkan iman..tahan napesu makan..taon ni nk belai baju melayu saiz S......hiks!

zulfadzly berkata...

wah...sonok lah membelai2 baju.macam kucing plak.

h a n i e berkata...

motip nak belai baju......kan zul..

hahahaha...

jaga2...kot dh jd saiz S..nt elai2 cicir kat jalan pulak..hahahahah

ezam berkata...

mongokkkkkkkkkkkkkkk masing2 ni nk kene piat puting!!!!...*pakai bukan belai*

zulfadzly berkata...

hahahahah..habis la lu hanie..dia nak piat puting!!

h a n i e berkata...

kahkahkahkah.......gile..itu bukan puting..itu bijik kacang...

hahahahahahahaha~

makkkkkk.....ade org nk mencabul aiii!!!!

ezam berkata...

itu bukan typo tapi stylo lah..

korang ni tak maju lah!!!!

haissshhhhh!!!!

azizisamsudin berkata...

motip berkain pelekat

E.d.Y berkata...

salam ramadhan al-mubarak dan selamat berpuasa dari danielzaididotblogspotdotcom...

W. Hidney berkata...

salam ramadhan encik ezam

ezam berkata...

zz:teruna desa kan...

edy:selamat berpuasa juga :P

hidney:salam ramadhan buat org gua musang :))