Ahad, 12 September 2010

apalah nak jadi!

masyarakat manusia sekarang makin sakit
kenapa begitu kejam???
tiadakah perasaan???
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pukul
bunuh
bakar
buang

murah sangat nyawa makhluk bernama manusia skrg ni kan?

sekolah tinggi ke sekolah rendah ke
kolo hati dh sememangnya syaitan di hati
dh takleh nk kata apa dah
haisssshhhh


T______T

mintak sangat kepada Allah
harap2 tiada yg sepertinya berlaku ke atas
saya dan keluarga saya

untuk keluarga beliau
semoga tabah dan kuatkan semangat



note:
agak bacul je kan pompuan ko bunuh setan!!!!


sekian,belog kali ini.

yang seram,
ezam

6 ulasan:

iQa~ berkata...

Manusia semakin gila... Semakin berteknologi semakin xde otak n hati manusia itu...

aku pun mnta dijauhkan semua ni dr mana2 keluarga ku...

Al-fatihah buat mereka berempat~

ezam berkata...

kan iqa kan.....ngeri sangat~

zulfadzly berkata...

bila napsu menguasai diri..bila hasad berada dihati..bila dendam punca tragedi..nyawa manusia umpama ayam digolek lori..


Innalillahiwainnailaihirojiun..semoga roh mereka ditempatkan dikalangan org2 yg beriman dan beramal soleh & solehah..pada keluarga,semoga tabah menghadapinya..

mimis berkata...

Kesian family Sosilawati kan...

ezam berkata...

zul:tulah zul...nanti2 jangan lu bakor jibek plak sebab berebot citah.....


mimis:kesian dgn keluarga beliau dan 4 yg laen tu....

beLalanG berkata...

hencek ezam .... co0l naaa... xmo mrh2....jaga hati tu :D