Selasa, 7 September 2010

bingkisan aidilfitri

bingkisan buat semua 
rakan2 belogers,para pelawat
serta pembaca budiman
dan
anda semua yang sudi menyinggah di belog picisan ini
.
.
.
.



berhati-hati di jalanraya
semoga berbahagia disamping famili tersayang


note:
belog akan setart off ari rabu sampai ahad
dan akan kembali beroperasi ari senin depan
ada hal penting sila msg saya di fesbuk
>.<




sekian,belog kali ini.


salam sayang dari yang hari2 maw,
ezam

19 ulasan:

h a n i e berkata...

nak duwet rayaaaaaaaaaa!!!

ezam berkata...

hanie:aje kome dh ade bung raden buek gaponya.....kikis laerrr pah bedah uiiiii~

zulfadzly berkata...

since lu dah nak berehat dari bersosial nampak gaya kene ucap jugak ler..


sy dengan rendah diri memohon ampun dan maaf andai ada terkasar bahasa tersalah kata,termengumpat, terkutuk, termengata dengan sengaja mahupun tidak..ampunkan segala2nya..

ezam berkata...

zul:wa dengan rasa tinggi daru lu yg rendah menerima permohonan maap kamu


p.s:lepas raya kita sambung balik...ahaks~

h a n i e berkata...

tinggi daru???? kahkahkahkah!!

kekande...mahapkan ler adinde mu ini yg byk dosa dengan dirimu sb suka mengata, mengutuk, melahar diri mu dengan sengaja dan bermaharajalela..keskeskes..

ezam berkata...

hanie:sesungguhnya kiped keybord ini berpuasa....




**cinabeng**

W. Hidney berkata...

happy eid!

ezam berkata...

hidney:selamat hari raya hidney!!!!

Otromen Bulat berkata...

selamat hari raya

ezam berkata...

selamat ari raya otomen..ti kolo ade raksasa saya calling2 ek....jgn makan kueh banyak sgt nti lemah~

GaDis CoMeL berkata...

hari2 mawww.. ekeke.. geli lah..

ezam berkata...

gadis comel:hari2 maw puasalah.......puasa2 neh jgn pk notty2..hahah

iQa~ berkata...

selamat hari raya...

*aku raya bandar..huhuhu*

Mimis berkata...

Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir Batin.

Tahun ni teringin pulak nak makan laksa kedah.. hehe..

ezam berkata...

iqa:selamat hari raya iqa.


Mimis:selamat ari raya mimis....

beLalanG berkata...

mcm hanie juga.... adk nk duit raya.. *tetibe jadi adik :P
hahaha

salam aidilfitri ezam :)

ezam berkata...

belalang;self service..beratur di atm ya.....

Mazru Majid berkata...

selamat hari raye ezam..

maaf andai ade terkasar bahase selama berkawan ni.. :)

ezam berkata...

selamat hari raya bag mazru..maap zahir batin gak.. :))