Rabu, 29 September 2010

happy hanie day!!!!!!!



spesel entree khas buat
teman wanita paling best dalam donia
teman menangis (sampai lupa bukak lampu)
teman ketawa huhahuha (sampai gegar2 keter dibuatnya)
teman melahar teman mengompat teman mengendap
pokok pangkalnya teman yg paling best sekali lah




selamat ulang tahun yang ke buat-buat 17

heppi besday to yu
yu were born in d zooo(tepeng)
muke mcm antoo bulu
epi besday to yu
yu yu yuuuuuuuuuu

semoga panjang umur murah rejeki sehat walafiat
dan bertemu jodohnya secepat mungkin
kalau boley dapatkan lah datuk2
senang sket nk mintak tanah, tender mahupon lens kamera gempak2
ooooopppsss
hahhahhahaa



last but not least
thanks for being such a very good friend
tanpa ada sebarang judgmental dan prasangka



my best wishes will always with you.


selamat ulang tahun adinda gebuku 
[klik untuk lebih mengenali beliau..blogger femes kot]




sekian,belog kali ini.

yang lebih muda dari hanie,
ezam

8 ulasan:

h a n i e berkata...

ailebiu!




hahahahahaha~

ezam berkata...

ailebiu tuuu...


jap2..ni hanie yg mana neh????




ahahahhahah~

GaDis CoMeL berkata...

kenapa sekejap aku nampak kak cho ni gebu, kenapa sekejap aku nampak dia selim???

size yg dekat blog kak tasek dengan size yg kt sini, mana 1 tang betui wak ezam?

hehe.

citahrudin berkata...

ooo..kak cho.bila kakang ckp elebyu okeh je yek..tak dek nk tampor2..


eh, kakang...
kak cho dah tukar nama lah...nyanya mansor!!!

tasekM berkata...

ezam, apa kata yu kawen je dgn hani tu. ai restu.

he he.


.

-cD- berkata...

taun nie kasi adiah "dari hati" je laaa.. Dato siti sangat kan abg e...

E.d.Y berkata...

happy birthday to her

SUXX berkata...

haha