Selasa, 28 September 2010

tentang saya dan mereka.....

 
sila klik play untuk menghayati entry ini
 
saya selalu bagitau diri sindri
jangan banding2kan diri dengan orang lain
tapi kadang2 ndak tak ndak terlanjur juga
hrmmmmmmm

orang tido saya keje
orang keje saya tido
orang keje saya coti
orang coti saya keje

orang lain keje goyang kaki
masyuknya berguni guni
saya keje mati mati
masyuknya cuma celah gigi
haissshhhhhhh
 
intipatinya
 
terkadang
saya cemburu melihat kehidupan sesetengah rakan2 saya
 
bercuti sini sana
soping sini sana
skendel sini sana 
*ooopss*
banyaknya duit derang nih
hebatnya derang nih
sedangkan diriku bagaikan tapak suleman
haissshhhhhhh


muke konon2 emosi *drama sangat*

 
 seronok tengok life orang
sedangkan life sendiri sangat monotonous.


 
note:
money can't buy loVe but surely pay your bills

 
 
sekian,belog kali ini.

yang maseh manis2 buah,
ezam

12 ulasan:

MOFASAD berkata...

sabar la ezam

i.allah

satu ari nanti ada la rezeki yang lebih baik untuk ko

:)

ezam berkata...

farid; >___<

Alan Ahmad berkata...

Sabar... dan terus berusaha. nanti datang lah rezeki itue. :-)

ezam berkata...

thaks alan..hehehe :)

Mimie.Candy Cane berkata...

actually,i feel the same way too..sedih dan sedih...bila la boleh keluar dari belenggu bangla ni

GaDis CoMeL berkata...

rezeki akan sentiasa ada buat orang2 yang sabar

*pujuk hati sendiri jugak.heheh

W. Hidney berkata...

yg penting sekarang ada kerja. miskin kaya tu belakang kira. tu terpulang dgn diri sendiri. kalau nak banyak duit, kena la simpan duit. jgn beli TOD's... beli la bata

ezam berkata...

mimie:dh mmg nasib kita keje camni ek....sabor je la... :)

Gadis comel:inshaallah...harap2 yg baek untuk kita semua

Hidney:ouchhhhh......dalam maksudnya....tapi saya tak minat tod's.........gucci sudah memadai...

Mimis berkata...

yer laa...

kadang-kadang saya pun terpikir yg mcm awak fikir..

makcik rokiah berkata...

ada yg lagi susah dari kamu.. percaya lah..
* ariani mode on *

ezam berkata...

mimis:kadang2 je la kot ek ek ek....inshaallah kita pon boley better lagik dr derang...

makcik rokiah:percaya..percaya..kadang2 je terlintas...

azizisamsudin berkata...

my mom ... Datin Hjh Zaiton @ makton ..(bukan nama sebenar)
pernah berkata... ape2 pun ..
KITA KENE BERSYUKUR ... no body prefect( leh .. semua nak jadi pengawas sekolah ) tiada yang sempurna .. yang SEMPORNA hanya ROKOK KEGEMARAN KU sahaja .. LEH?