Selasa, 21 September 2010

tips mengecat rumah...katanya


semalam saya rasa bosan
lantas saya rasa mcm mendekorasi bilik
almaklum bilik orang bujang terlajak 

di tambah dgn adik saya itu balik berkampung 
dah rasa mcm duduk kedai bandle beliau
nk komplen takleh sebab semua pakaian saya ditaja beliau
(terasa macam selebriti pulok)
malah pergi menggunting rambut pon saya pow beliau

almaklum
saya kan abang
muahahahahaha
*gelak jahat*

so kebetulan ade cat lebih itu ari
mulalah saya mengecat feature wall
kaler cekelat2 kelabu
tengok mat indon tu cat mcm cantek aje
bila saya mengecat macam comotla pulok
hrmmmmm


satu wall lagik saya tulis nama saya besor2
ntahape2ntah

abah tengok lain macam je bila masok bilik tengok wall neh
jadinya tips mengecat umah paling bagus
untuk yg tak pandai mengecat
adelah dgn mengupah tukang cat
kolo comot kita bley marah derang
hikhikhik
 +tapi selalunya hasil mmg memuaskan+

ujung bulan neh pas dapat gaji nk beli almari
dengan cadar baru lah
ade ke patot pakai cadar pokemon kan
katil agak2 kolo beli king size pon ok kan
baru mcm pengantin
muahahaha
+over+


nk tengok hasilnya tunggulah bila semua dh complete
ntah bila ntah
tungguuuuuuuuuuuuuu!!!
haha

sejak duk balik kt kampung neh
kadar kemalasan berada di tahap
paling maksimum
semuanya ade je orang buatkan
hehehehhe
taw2 tinggal nganga bukak molot
>.<


 ada sesapa lagik buat open haus minggu neh??
jemputlah saya
kihkihkih

note:
puasa 6 asek terkantoi je
tsk tsk tsk!


sekian,belog kali ini.

yang malas2 manja,
ezam

6 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

i pernah keje mengecat masa zaman diploma dulu. best gak.

ezam berkata...

asrul:saya dilahirkan dengan penuh kemewahan.......(kah kah kah)

i am not that creative....nk paint2 semua neh~

GaDis CoMeL berkata...

cantik wall tu weh. very kreatif okeh

ezam berkata...

gadis comel:mcm tu pon cantik??????tunggulah nanti betol2 siap....hahaha

-cD- berkata...

ngape x cat kaler pink? hahahahah

ezam berkata...

cD:bilik my sis dh kaler pink...so takmo lah nanti overshadoe..hahah