Jumaat, 3 September 2010

ucapan pre-hari raya (untuk yg balek kampong awal)

sekolah dh last day
hari neh dh start dh org ramai berpusu2 balik kampong
so maybe ade peminat pembaca2 belog neh yg akan babai awal2
so sebelom kalian semua fly without wigs wings
saya ingin memohon maap berjuta2 keampunan
sekiranya ade yg terguris dan terhiris
dgn apa2 aja yg ditampilkan di dalam belog ini
gurau2 membawa bahgia
terlalu serius ke sepital bahagia pula nanti jadinya

yang baik datang dari Allah
yg buruk dari saya hamba-Nya ini yang hina

kolo sudi silalah singgah ke umah emak saya
bukan untuk meminang saya[ahaks]
tapi untuk beraya ya
nk lagik bagus
kolo bawak kuih 2 bekas seorang 
serta ayer ribena campor
nanti sure kak pojiah nawi datang
mencelah sambil berkata KELASSSS umah kau ezam!!!!
kah kah kah
kidding!!!!!

hamekk ni lagu raya spesel


apa2pon sila pandu kenderaan anda berhati2
pada yg meniki bas kolo rerasa drebar drive laju sangat
carot jer dgn nada bersopan
'pakcik saya belum lagi merasai nikmat malam pertama'

tapi kolo pakcik tuh tetiber ghairah tanggung sindrik..
hayuuuuuu tatawuuuu

ni gambor last year..hiks...

dahla...
lama2 kan mengarut over2 plak
tata titi tutu



note:
flight balik UK dh full lah
sedeyyyyy..nak nages hentak2 kaki
T____T



sekian,belog kali ini.

yang teringat tok iti di mekah skrg,
ezam

13 ulasan:

zulfadzly berkata...

nak naik flight segala..padahal selama ni beresak2 dalam tongkang bawak habuk kayu tuh..diva sgt!!




utk gwe yg hari2 balik kg ni rasa dia biase jer..mcm pegi balik keje jugak..

Hazzy Ishak berkata...

selamat hari raya jugak

ezam berkata...

zul:mongokkkkkkkkkkkkkkkk..hahaha..abes tuh eden neh 31 idop ni pon xpernah lagik merasa balik kampong.....

haissshhhhh

sesekali fefiling lah..hhaa

ezam berkata...

hazzy:selamat hari raya wak....jemput datang umah ye :)

h a n i e berkata...

nages??? omaigot...patut la yu ade sikit2 rupe mcm NAGESH!! hikss...


bkn dulu blk kg kat kelantan ke..??


*smbil lambai2 org yg berkenaan..hahahahahaha

GaDis CoMeL berkata...

eh, teringin nak beli ribena, nanti boleh feeling lebih kot2 kak pujiah nawi dtg umah.. ekekeke.

ezam berkata...

hanivekkkkkk:kiped longgar lah!!!!!!

cam lahanat...pantang nampak Typo...hahahahha.

Kelantan???dh tukor dh.....UK ok Uk!!!!

ezam berkata...

gadis comel:setttttt....no ribena ai no kaming....hehehehe~

beLalanG berkata...

oh.. ingtkan ucapan sok raya tadi...

"bg yg diperkenana duli yg maha besar,,,, bla bla bla.."

baideway... video tu mcm harammm je.. hahahah :P

azizisamsudin berkata...

takpe .. i ade kuase untuk offload passenger !

u nak naik mh ? mh 2 ? or mh 4 ??

London right??? LETSS!! follow us go to mh150 .. Jeddah.. :D

ezam berkata...

belalang:video kena laen dr yg laen....hahaha

Jie:jeddah...nk buatpe?????hiks...

E.d.Y berkata...

flight ke australia hari isnin pukul 10pagi...jom2 nak ikut balik kampung tak?

ezam berkata...

edy:aussie??takmo ar..nk edinburgh saje...hahah