Isnin, 8 November 2010

seronoknya kahwin!!!!!!!!

musim cuti hampir bermula
kenduri kendara pasti menjelma
andai mahu kelihatan jelita
kami sedia membantu anda
-macam bengong jerk bunyik pantun nih-
wakakakakaka

dipendekkan cerita
kalau anda memerlukan perkhidmatan tukang tangkap gambar
untuk menangkap momen2 paling indah dalam idup anda
kami di epal hijau fotographee sedia membantu sedari sedara
bayaran berpatutan dan boleh dirunding
(pandai2lah ayat kami okeyyyy)
ahahaha

   
macam-macam konsep...

macam-macam tema

macam-macam gaya

macam-macam idea

tukang amik gambar utama:uda a.k.a cikgu sabiren
tukang arah2 seni/pembantu:achik ezam

untuk pertanyaan berkenaan harga dan pakej
sila hubungi nombor tertera
atau e-mail kan di
waklampir@yahoo.com

reminder
NO PANGGILAN/EMAIL PERIBADI/LUCAH/VIRUS!!!!!!
STRICTLY FOR BUSINESS ONLY




sekian,blog kali ini.

yang ntah bila nak kawen,
ezam


12 ulasan:

encik aidil banting berkata...

birthday party amek x? apa pakej yg ada???

achik ezam berkata...

aidil:pool party,foam party,tupperware party pon buleyyyy

rege????


sila PM

ahahahha

Nur Areefah berkata...

tgk pic kawen rasa makin tak sabar xD

achik ezam berkata...

nur areefa:wahhhhhhh...dah dekat2 ke????

zulfadzly berkata...

e'eh..ada nomor tipon lah...

Nazrul Azat Jamil berkata...

waaaahhhh...bole hire nih utk majelis pernikahanku heheeee

achik ezam berkata...

zul:berminat dgn pakej kami???


Tapi jibek pon ade pekej gak.....

Lalallalalalalaa

achik ezam berkata...

azat:ok jerrr.....

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

kalau kat aloq staq....mau pi ka ambik gambaQ? hehhehe

asbesstos berkata...

Aku amik keputusan tak amik memana job wedding smpai akhir tahun ni..

*kalis..Padahal mmg xde orang nak upah pun.. hahahha...

achik ezam berkata...

yanie:ok jakkk...hahaha


kuden:takpe2 adela tuh rejeki satgi...

Linn سي ڤاري ڤاري berkata...

wahhhhhh... cantik gambar kawin ~