Ahad, 28 November 2010

tentang kerja



suatu ketika jam 4pagi
di ulang 4pagi ye

achik ezam
hai saya ronaldo

kastemer
encik ronaldo saya nak mintak tolong ni

achik ezam
ya inchek,apa yg boleh saya bantu

kastemer
saya nak aktifkan gprs inchek.saya tak boleh antor gambau

achik ezam
saya pastikan nomor inchek ialah 01712398765.
saya lihat disini nomor ini gprs nya sudah aktif inchek

kastemer
tapi saya tak bisa antar gambaulah

achik ezam
boleh saya tahu model telepon inchek

kastemer
nokia 3310

dari dalam hati achik ezam
*&^%omaigod$#@*



owh saya sangat suka dengan kerja saya
*sila baca dengan penuh ekspressi*
LoL




note
alangkah damainya waktu2 dinihari itu digunakan untuk tidur!!!!


p.s:selamat berhujung minggu semua...
      ngeeeee >.<




sekian,belog kali ini.

yang menten komited dgn kerja(ye2 aje),
achik ezam

12 ulasan:

incik mumu berkata...

buahahahahaha.. saya punya 3310i.. boley tak nak em em es..?? hi hi hi~..

achik ezam berkata...

lempang nak tak mumu???

Mimie.Candy Cane berkata...

iyyaaaahhhh...gaya2 camni mmg nak kena karate smbil berjoget2 n.!

cham's berkata...

kalo guna mobil yg isi air tu siap straw bleh anto gambo gak tak??? tolong la incik ronaldo...bisa enggak? hahaha

achik ezam berkata...

mimie:tau takpe....kite beriye serius nk tolong skali haprakkkk...


Chams:boleh2 mehla sini kiter mms kan...koman2 dpt gambau fauzura....

citahrudin berkata...

terharu lah dgn cita nih...
rasa nak tendang pintu saja

jerry maguire, jr. berkata...

ru sure? kejis lah kastemer mcm neh! santau sajort!

achik ezam berkata...

citah:lempang2 manje sudey...huhu


Jerry mcguire(wahhh namaaaaa):yerp...ini satu contoh je....yg laen2 tak tunjuk lagik...mcm2 ragam....layankan aje....

W. Hidney berkata...

mengong

♥ Juliana Violet ♥ berkata...

Lol!!!
Tukar kerja lah Ezam... :)
Jadi housewife pulak lepas nie...
Jangan jadi desperate housewife udah. :)

Ezam, Vee dah tukar link blog
http://www.julianaviolet.blogspot.com/

sepet berkata...

saje dia nak test tahap kesabaran org2 yang bekerja.

har..har..harrr...

achik ezam berkata...

hidney:cenggitulahhhh..huhuhuhu


vee:tulah...takde plak sesapa masuk meminang so far....


sepet:mmg lah tahannannnn