tentang doa dalam hati!




waktu jaman budak2 dulu
andai diprovoke
saya bukan jenis orang yg akan melawan
saya akan biarkan aja.

tapi dalam hati saya selalu menyumpah
semoga si polan itu akan menjadi gemuk gedempol dan huduh
hahahahhahhaa

kolo ke peringkat yg esktreme
saya akan menyumpah dan berdoa sepenuh hati
si polan itu dikurniakan anak yg pondan

mampu anak kau jd cenggini seman???





tapi sekarang ni
dah takde dah nk buat cenggituh.
tak elok

mulot tempayan boleyle ditutop
mulot orang???
hrmmmm


biorkan ajelah orang nak cakap apa
koman2 dapat pahala free
ye lah pahala pon dah sah2 cipuuuttt
ekekekekee




note
jangan pernah berhenti berdoa yang baek2!





sekian,belog kali ini.

yang kadang2 biola,
achik ezam

Ulasan

incik mumu berkata…
baek sungguh~.. alhamdulillah.. hehe..
Frodo Baggins berkata…
wah lu dah jadik wali sufi ezam??
kahkahkahkah
achik ezam berkata…
mumu: bila nk minum kt pakli lagik neh!!!!!!!!
achik ezam berkata…
frodo:sufi menderr....sumpittt adela..hahah
fiD berkata…
dah beso pun dia, hihihi
achik ezam berkata…
fid;beso dan sehat...hehehe
Tanpa Nama berkata…
eh cantik pulak achik drag..aww

GabSylar
achik ezam berkata…
gab:mongokkkk....hahaha
Dia Daya berkata…
Doa yang baikkk selalu dimakbulkan jika ikhlas.
Mulut orang yg takde insuran mulut tue, longkang yang takde air...
achik ezam berkata…
DD:inshaallah..harap2....

vee:hahhhaah....longkang sumbat..
citahrudin berkata…
aku takdek pulak nak doa2 mcm gitu...

lebih ke nak tumbuk laju2, hentak kepala diorang kat tiang letrik saje
achik ezam berkata…
citah:ganasss banget~