Jumaat, 17 Disember 2010

tentang mimpi dan tsunami....

 
 
baru saja bangun dari tido sebentar tadi
mimpi pasal tsunami
damn scarry

terus update status FB
leh???

tapi ada kawan kata 
itu tandanya nak dapat rezeki
hrmmm
harap2 melimpah ruahlah gamaknya inshaallah

doa2kanlah abang kaya mcm iti gak ye
ekekekeke
melampau

but seriously terasa sangat takut tadi
hrmmmmmm

mintak2 dijauhkan dan janganlah sampai saya, keluarga 
dan kita semua ditimpa malapetaka sebegini
aminnnn

tengok yg ni pon dh ngeri
 
kesian budak kicik yg tengah main tepi pantai tu
sedeyyyy


sekian,belog kali ini.

yang tak basah masa mimpi tsunami k,
achik ezam

7 ulasan:

mynshazmin berkata...

harap2 sumernya yg baek baek saje.. :)

tp series.. kalu mimpi camtu mmg takott giler... relief bila bangun..owh..mimpi je...lega...

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

xde ape lah, abaikan aje mimpi di siang ari, huhuuu

achik ezam berkata...

myn:yeap mmg serem....tapi seb bek semuanya cuma mimpi....

achik ezam berkata...

azat:harap ade rejeki masyukkkk~

Asrul "iLham" Sany berkata...

saya doakan yang terbaik untuk saudara ya...

A New Day berkata...

owh...ada org nk masuk meminang la tu...Alhamdulillah....

h a n i e berkata...

pintu taubat masih terbuka. amaran pertama jek tu....









skeri tak ai komeng cara gitu? hahahahahaha :P sok bekpes kat s.alam jom..