Sabtu, 22 Januari 2011

sehari tanpa telepon tangan

saya jarang bercakap dlm hempon
tapi
hari ini saya tertinggal hempon
seksanya teramatlah sangat sebab...
  1. saya tak boleh ambik gambau sendiri masa berenti kt trafik lite
  2. jadi takde ucapan selamat pagi bergambar kt fesbuk
  3. saya tak berani baring2 masa meal tyme sbb takde alarm.takot terbabas
  4. saya terlupa password atm.xdapat mencucuk
  5. makan lauk tawar takleh updet dalam fesbuk
  6. tak boley nyanyi kuat2 sambil rakam suara
  7. mati kutu tak tawu nk buat apa
  8. takleh tengok updet siti dn hanis zalikha dlm twitter
  9. tak dapat nk call emak tanya nk beli mende masa pi tesco
  10. tak dapat tengok muka siti kt wallpaper hempon (overdose)


senang cakap
tanpa hempon saya yg boleh online internet percuma tanpa had itu
saya boleh mati pucuk akal dibuatnya
tunggulah nanti blekberry bulan depan
kita bbm ek
huhuhu



sekian,belog kali ini.

yang ntahlah,
achik ezam

9 ulasan:

zulfadzly. berkata...

Anda ada 60 saat utk mengubahnya wak ejam..

1. jaranag = apakah??

2. naynyi = apakah apakah??





bagiku henpon adalah nyawa.

kerana diriku begitu berharga!!

*tetibe*

LURZAN TAZA LIMAJ berkata...

heheee... kasian kamuuu

achik ezam berkata...

zulibek mbekkkkk:manade..cube tenok bebetol

azat:siksaaaa..haha

asbesstos berkata...

hahaha.. ko pun dah minat hanis sgt ke?? mak si hanis tu punya blog ko patut baca gak.. ramai gila gak follower..

memyn berkata...

hidup adalah tidak lengkap tanpa henpon...serba x kena.. lenkali jgn lupe ek..

achik ezam berkata...

kuden:baca gak mak dia nyer belog...

tap yg penting hanis reply twit hakuuu..hahahhaha


myn:inshaallah tak...hahah

linn berkata...

dan orang pertama yang boleh naik gile adalah boss . hahaa. call2 tak dapat.

bg saya- bahagianya...takdak phone tapi jenuh gak nak call kalau pakai public pom :p

CintaZulaikha berkata...

siapalah saya tanpa henpon CSL (hahhahhhaha)

achik ezam berkata...

lin:hehheh betol2..pehtu kena mara sbb xjwb kol dia...

*tringat masa jd PA dulu..


CZ:waaaa csl blueberry kah???

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...