Sabtu, 29 Januari 2011

tersenyum-senyum di pagi sabtu



hrmmm
hari ini kena kerja.shift 11am-8pm
carik makan

kalau sempat maybe pi show aizat.
kalau tak sempat buat show sindri kt kotak merah
hehehehehehehe

owh i am so cannot stop smiling
bukak2 RHB online malam tadi
eh dah penuh

kalau tetiap bulan basic pay mcm tu kan elok
 
 muka dapat ikan eh bonus
 
everything already in
so now time to find new job!!!!
hahahha
 
baideway
selamat berhujung minggu semua
 
 
note
teringin nk buat keje PA balik lah

 
 
 
 
 
sekian,belog kali ini.

yang maseh mcm dulu,
achik ezam


7 ulasan:

ADfeez berkata...

hai en ezam....wink~
*mengesel2...:P

zulfadzly berkata...

nak bt keje PA? okeh..since projek mega nak menerjah pulau x jadik..den nak mengabehkan coti yg di-carryforward-kan ke taun ni sebanyak 15 hari semata2 utk projek mega tu..amacam, mau ganti den??

asbesstos berkata...

wow... bonus ko dapat tu yg cikit ke.. yang banyak tu??? lepas la ni beli dedua idaman tu?? hahaha...

niesz berkata...

senyum..xperlu kata apa2..senyum..hehehe...

updated entry : sendiri punya sendiri jaga

CintaZulaikha berkata...

best dgr org dapat gaji...bila la kita nih nak bergaji...huhu

mynshazmin berkata...

wahhhhh seronoknya!!! :D jgn lupe banjer.. hikhik
btw, cantekk aaaa layout bru...

bukankosong berkata...

wah! jelez..mana aci? header baru,lawo...aku dengki nih.BTW belanja cepatttt : )