Selasa, 1 Februari 2011

memori achik ezam [dan siti nurhaliza]




1996
ketika itu
saya dan siti masih di tingkatan 5
sekarang baru nk masuk 22

siti masa tu pon masih baru2 nk feymes
kami sebaya
**motippp nk bagitau satu dunia**


ha sekian
itu ajelah pon memori nak citer
antara saya dgn siti
ahhahaha

ok ok 
back to d real story

semalam ada kawan sekolah mengupload gambau lama di FB
*thanks siti zuraidah(siti jugakkk)
saya pon tak hengat bila gambau ini diambil
mujurlah private kan tagg foto
takdela sapa perasan
hahahaha
 saje kecik kan gambau
muke kejisss



tapi gambau ni mmg epic
sanggup semata2 nk pindah kelas 5C sebab nk aim no.1 dalam kelas
(yelah kelas 5A semua skorer)
ahirnya dapat gak no.1 sepanjang bersekolah 
dr tadika sampai form 5
hahahha

**yelah2 saya besarkan**

**tekalah mana satu kita...lol**

secara jujurnya juga saya tak berapa nak ingat 
nama kengkawan saya di dalam gambar itu
sebab derang pon bukan ingat kat saya pon
hahhhaha


dah biasa dah org tak kenal
sebab dari dulu sampai sekarang mmg low profile
kat fesbuk je huahua
realitinya takdelah sekecoh itu
*sambil tersipu2*





note
tak kacak tapi sedaplah mata memandang
**masuk lif tekan tingkat 34**





p.s:saja tajuk bikin gempak..hahaha

sekian,belog kali ini.

yang takot kalau gemok balik,
achik ezam

10 ulasan:

h a n i e berkata...

eh...dulu yu perempuan ye...sjk bila ubah jantina?







hahahhahahaha!!

achik ezam berkata...

tau takpe...

leceh jadi pompuan neh....

kena pakai bra....

jadik laki senang jerk

spender pon kadang2 tak pakai


nyamannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn~

asbesstos berkata...

waaa.. blog baru seys. smartt... hahahahhahahaha

bukankosong berkata...

Huh! ct takde kaitan..tp mana ko dlm picture sekolah tu,adakah yg ????

achik ezam berkata...

asbestos overdos:smart kan design neh....sapalah yg buek tu kan...ntahkan semart ntahkan idak....hahahahahahaha

BK:rasa2 yg mana???hahaha

achik ezam berkata...

asbestos overdos:smart kan design neh....sapalah yg buek tu kan...ntahkan semart ntahkan idak....hahahahahahaha

BK:rasa2 yg mana???hahaha

ADfeez berkata...

hahaha... share tips how to lose weight... nk amik ezam jd personal trainer leh? :P

wah..dah ada header lah! ;D

mynshazmin berkata...

once upon a time in sekolah ahaha
wah wah wah maintain no 1 gitu..:)

nYUn berkata...

saya tau encik ezam yg mana satu.. akakaka!!

achik ezam berkata...

syhhhhhhhh dendiam..ehehehehee