Sabtu, 19 Februari 2011

penagih laman sosial?




 
oh yeah
i am addicted to social network
facebook.twitter.blog.ym.what apps.
hempon tak pernah renggang dari tangan
berinternet di mana saja
hehehehe

 FYI
saya cuma ada akaun untuk 4 benda di atas itu saja
kalau ada yg lain tu bukan saya lah tu
hantu mana lah tu kan
sila abaikan
sah2 bukan saya
>.<


owh
malam ahad yg bosan!
penat pon ada T_T


hrmmmm nak layan anugerah seri angkasalah
bagi tambah bosan 
bior senang tido
LoL
 
 
 
note
hoi hurrow mana ilang.guwe bosang!!!!
 


 
 
sekian,belog kali ini.


yang sendu dibalik rindu,
achik ezam

8 ulasan:

NAZRUL AZAT berkata...

dh2 p tgk siti perform, hehee (kalo ade)

achik ezam berkata...

takde..siti tgh odw balik dr kedah ke kl..baru je dia twittt tadik :)

bukankosong berkata...

aku blog je...nk bgtaula niiii...he..he...

mynshazmin berkata...

hehehe.. lps nih leh jadik hero citer social network part 2.. :p

CintaZulaikha berkata...

tak baik ckp anugerah sri angkasa buhsan..no no no..

iQa~ berkata...

lepas solat ko trus lari g hapdet ke??hahaha~

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري berkata...

sape lah rajin tolong amek gambar tu.

achik ezam berkata...

BK:ye ke...i noe wut u did last summer..haha

myn:tak tengok lagi citer tu

CZ:hahaha mmg bosang!!!!

iqa:agaklah..haha

linn:sapa lagi adinda2 di tumah ini lah yg jadi mangsa..