Ahad, 6 Februari 2011

tangkap gambar di tugu negara..patriotik kan?


dah lama kamera terperam
bizi sokmo ngan kejer
kelmarin teringin nk snap2 ala2 Nigel barker
terinspirasi dari hasil keje sedara annaseaskey

kebetulan
ade plak mangsa yg teringin nak jadi modelnya
ha hamekkkk

hasil air tangan saya yang tak seberapa 

p.s:makasey kamal langit sebab sudi menjadi model bidan terjun
ngehngehngeh









last but not least
mr.camwhorer
hahahaha

 

masih banyak benda nk kena belajar
this year mmg dh tekad nk sirius in fotografi
kata ex student mass-comm kann

but frankly 
i am too slow to catch up
lembab banget!
deym lah!!!
nk kena banyak makan kismis nieh





sekian,belog kali ini.

yang sengal2 berisi kolo nak rasa marilah mari,
achik ezam

9 ulasan:

Wan Zulqhairi berkata...

baguih naa photoshoot kt tmpt bersejarah... baru laa leh pomot m'sia

achik ezam berkata...

wan:hehehehe begitulah nampaknya..semua ada di sini melanconglah di dalam negara :)

mynshazmin berkata...

bole wat brochure hari pahlawan nih.. hehehe

achik ezam berkata...

myn:boley2....hehehehe....

khairul hisyam berkata...

patriotik separuh haha

cham's berkata...

chomel...elok je tak mcm monumen :) nanti bleh la amik gambo kita plak.

achik ezam berkata...

khairul:searuh jiawaku pergi...haha

Cham:awak punya gambar lagi lawa dari kita :)

Qamarul Sahid berkata...

aku ingatkan kou tgkap gambar tugu.. ha3

achik ezam berkata...

qamarul:gambar tugu dh ambik dh dulu masa memula beli slr...hehehe

Sok kolo kou nk buat album mehla hakuu hamekkan gambornya :)