Selasa, 8 Mac 2011

gembira is happy



 
 
hari terasa sangat singkat bila kita berasa gumbira di hariraya
hohohoho
 

simplyezam......**tetiber**

cuma kadang-kadang saya keliru...
hrmmm
 
takpelah abaikan saja
huhuhuhu
 
 
 untuk awok
dan awak-awak semua readers yang saya sayangi
 
 **tetibe mood jiwang ke laut china utara**
 
 
 
p.s: laichikang tak sedap pon layanggg jak,janji lu ada depan mata.






sekian,belog kali ini.

yang nk kaya tapi takmo keje(LOL),
achik ezam

10 ulasan:

CintaZulaikha berkata...

nampak sgt tader idea nak nulis...kihkih

achik ezam berkata...

CZ:hehehe bukan tader idea..ni namanya shot update sbb tergesa2 nk keluar :)

sepet berkata...

laichikang x sedap, tapi habis.
konsep nye, org depan mata tu harus lah insan yg buleh menggetar kan ketiak!


kah kah kahhh ...

asbesstos berkata...

ala.. mmg ko xde idea.. tapi ko nak update gambo ko dah kurus.. blah la.. ko ingat aku chubby aku takut??? see u after i drink herba life.. !!

mynshazmin berkata...

happy happy selalu :))

makcik rokiah berkata...

lagu tu kasik ulang lagik!!!!
*jerit dari jamban*

bukankosong berkata...

simplyezam laa sgttt...:P

achik ezam berkata...

sepet:tau takpe....siapa dia biarlah rahasia :)

asbesstos:wakakakaka herbal life ek...akan ku tunggu..ahhahahaha

myn:opkoz..u too hopefully

makcik rokiah:amboi2 bakal pengantin baru nieh..ehehe

BK:sesuai ngan simplysiti kan...

hamzah ian berkata...

happy

mimis berkata...

I like this song :)