Selasa, 10 Mei 2011

menu hari ini.



hidup kena ada menu.
hari-hari makan mihun pon bisa jadi jemu
kenalah berselang seli 
mungkin dengan chapati banjir 
ataupon 
mungkin dengan fetucini carbonara 
(katanya..)

ikut selera dan kemampuan masing-masing.
 

**fokus pada yg akhir okayh**


moral of the story
saya teringin makan fetucini carbonara sekarang neh
saya teringin makan lasagna sekarang neh
saya teringin makan spagheti bolognese sekarang neh

tapi hakikatnya
saya cuma boleh makan mihun saja ketika ini
saya setia pada mihun saja ketika ini

sampai bila?
entahlah saya pon tak tau
>.<

**lihat pinggangku rampingkan**



note
menunggu dan tetap menunggu





sekian,belog kali ini.

yang tak mahu selingkuh,
achik ezam

10 ulasan:

solomolo berkata...

mengidam lah tue kan ???

achik ezam berkata...

hahaha....taklah...ade story dib balik menu2 ini...hahaha


btw tgh mood diet neh..haha

iQa~ berkata...

kite makan nasi lauk sambal sotong....

kenyang sudah... =))

scya lollita berkata...

ooo sedapnye menuuuuu !

CintaZulaikha berkata...

mihun..huhuhuhu...kira ok la tuh..dari mkn megi..LOL

achik ezam berkata...

iqa:amboih..hehhe..kite ni dh tua2 xleh makan samal..adelah yg tercirit birit nanti..

achik ezam berkata...

scha:marii belanja saya...haha


cz:kannn...saya tasuke makang megi~

incik mumu berkata...

xpayah nak carbonara2 laaa..
banyak carbo tuh..
xelok..
hahahahaha..

org kat cni makan nasi goreng rebus dalam paket2 tuh jek okeh..
sadis bebenor rasenye..
T____T

achik ezam berkata...

taakan lah t london tu takde restoren best2 adek mumu wei...bedal ajerrr..

incik mumu berkata...

melambak restoren best2 kar sinih..
tapi nak makan jimat2 dlu lah..
lagipon nak kene cari gak mane tempat2 makan yang halalan toyyibaa..
xnak laa maen bedal jek..
kang meletop perot makan bende2 harom kang sape nak tanggung..??
hohohoho..

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...