Jumaat, 3 Jun 2011

i tunggu dari monday sampai thursday saja okeyyyy.



tetibe macam lagu ni hari-hari on air
klik lah play

dengar sekali mcm bengong-bengong aje
lama-lama menangkap pula
suke suke suke
*eh gedik lak pakcik neh*

betol kata org-org tua
kolo benci sangat nanti lama-lama tersuka

but then lagu ni kinda cute
like me

**terus pose**

miahahahahahaha
perasang

'...Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, 
tak perlu...'

tapi kan
kenapa sampai thursday aje?
abes tu dari friday sampai saunday duk buak mender?
carik orang lain???
skendelisme.
i like!
hahahahaha
LOL


note
mati2 saya ingat awie yang nyanyi lagu nieh


sekian,belog kali ini.

yang kolo boleh nk jalan atas runway,
achik ezam

6 ulasan:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid berkata...

skandal? hahaha~ sabau ajelah.

zulfadzly berkata...

sebab dari isnin sampai khamis adalah hari mimilk..jumaat sampai ahad hari lu pulak abam vulu!! hahaha..

NAZRUL AZAT berkata...

uuuwwwooowwwww pose kat tangge gituw :-)

achik ezam berkata...

khumaera:haipppppp jangan dibuat tau..itu hurau2 sajer....hehehehe

manap:kuang ajq!!!!!!

azat:hahahaha itu baru sikit

solomolo berkata...

pengsan ye kalo 'awie' yang nyanyi lagu ni...

achik ezam berkata...

kah kah kah mana tawu..awie kan komedian sekarang....