Khamis, 2 Jun 2011

tak tau nak letak tajuk apa.



kereta masuk werksyop sudah
sekarang ni ke mana-mana naik motor saja
fobia ke apa ke topakso ku redah jua
huhuhu

hrmmm
tapi mcm jimat juga ku rasakan
RM5 untuk 3 hari kire ok lah
huhuhuhuhu

pehtu sejak duk shah alam ni
kolo shift pukol 10, 
dekat2 pukul 9 baru nak mandi wajib
kolo tak pukol 8 setengah dah kuar dr umah meredah jem
cuma kolo cuaca hujan mmg nayalah 
huhuhuhu

redho je lah ye
life goes on no matter what is your name
my name is khan


kolo sesapa dtg i-cty roger2la.umah belakang tu aje
**tetibe**


note
still takde sapa ke nak masuk minang ai neh
hahaha
LOL




sekian,belog kali ini.

yang nak beli superbikelah,
achik ezam

4 ulasan:

CintaZulaikha berkata...

nak gi i-city..tp tak tau jln...

NAZRUL AZAT berkata...

apo ko eee jang ???

achik ezam berkata...

CZ:snang je kot.....ikot federal str8 saje ke klang...

achik ezam berkata...

azat:biso bonar...hahaha