Jumaat, 1 Julai 2011

kita adelah benci



 
kita adelah benci dengan diri sendiri
 
[kita jugak adelah benci bila orang cakap mencikkkkkkkkk]
 
kita adelah say F@(* to myself
(U.U)

**kita adelah mencarut tapi kite adelah menten suwiittt**
 
**s.i.g.h**

tapi walaubagaimanapon
kita adelah sentiasa bersyukur ke hadrat Illahi
atas segala nikmat dan limpah kurnia-Nya
kita adelah say alhamdulillah


baideway
kita adelah nak pergi pulau perhentian malam ini
kita adelah stress
kita adelah nak topless
LOL



note
i hope july will be better and great for me.mysel and i and u guys too
inshaallah
**kita adelah senyum**





sekian,belog kali ini.

yang kadang-kadang feel2 nak jadi hamster,
achik ezam

11 ulasan:

achik ezam berkata...

kita adelah benci typo!!!!!

deym!!

zulfadzly berkata...

kahkahkah..dah ngaku dulu..mcm tetawu je org nak panggil geng..

achik ezam berkata...

hahahahahaa...ahhhhhhhh korang adelah follower yg jahat!!!!

CintaZulaikha berkata...

klu gi perhentian, singgahlah kat umah...hee~~

W. Hidney berkata...

kite adelah rasa macam nak topless jugak kat office minggu depan

iQa~ berkata...

wah,nk g pulau perhentian ok....selamat bermain air.. =)

hanie berkata...

SANGAT FAKERUDIN GONZALES BILA BACA PESEN KITA-KITA NIH. RASA NAK BAGI KAKI 18 DAS!!!



[caps sb emo! ok.bai]

hahah manap..dia takut kita gulaikn dia di hari jemahat yg mulia ni..

achik ezam berkata...

hahahahah ok ok ok.

Kita adelah tak akan guna bahasa ini lagi.

Hahaha...

hanie berkata...

hahaha gampit!

Aman Ibrahim berkata...

have a great vacation haha..

p/s: suka sangat topless haha..

flyz berkata...

kita adalah sumbunk...

menciklaaahhhh