Isnin, 26 September 2011

blowjob?no way ;)

Hallo eberibody on earth, hell and heaven.assalamualaikum.macam lama je tak jumpa.hehehe.nothing much to update.as usual.tu yg malas nk merapu rapi.

Alhamdulillah hari ni officially sign offer letter for my new job which is not blowjob.lolz.yerp after waiting for a about 2 months from them at last dapat juga call from them.

kalau nk compare, the offer was not as attractive yg i dapat before this but then need to get out a.s.a.p. before i kena kicked off.you knowlah In this industry,today you in tommorow you out.
*hahahaha tetibe project runway.

hopefully i will doing fine there.i need to learn fast.catching up very-very fast.saya dh bazirkan masa bertahun2 enjoying so called honeymoon life.sangat selesa di comfort zone sendiri. so kali ni i juz wanna prove to myself that i am capable of doing anything.i juz wanna upgrade my life.i believe i can fly.i can believe i can touch your ass.hahah merapus.

Penat dah layan Orang perlekehkan kita sebab kita sengkek,sebab kita tak kaya, sebab kita tak soping kat pavi,sebab kita takde condo, sebab kita tak sama macam org lain.whatevereat.penat weiiiiii!
*eh teiber emosi*

Mohon pada Allah agar saya dikurniakan kesehatan yang baik,mental dan fizikal yang kuat untuk menghadapi gelombang baru ni dan semoga pintu rejeki Allah sentiasa terbuka untuk saya seisi keluarga,inshaallah.

Hurmmmm what i need now is new baju, new shoes, new pants, new look.ada sesapa nak sponsor kita??nanti kita akan sayang awak sampai bebila *wink.wink*

Oklah sampai sini dulu.kita jumpa lagi di lain siaran.pepatah ada mengatakan takkan gendang berbunyi kalau tidak dipukul yang bermaksud untonglarrr dapat pukul gendangggg ko ada?lolz


Sekian,belog kali ini.

Yang tak kacak mcm aaron ajiz,
Achik ezam
Published with Blogger-droid v1.7.4

8 ulasan:

memyn berkata...

congratulations on ur new job.. all the best for everything..
inshaAllah selamat semuanya..aminnn

Nabil Aizat Abdul Rahman berkata...

Congrats...all the best to you..

achik ezam berkata...

Thx ya myn & nabyl :)

alien berkata...

all the best lah bro!

CintaZulaikha berkata...

rasanya umor 26 ni layak lagi tak nak minta keje gov..huhuhu

Encik Ezam berkata...

taniah !all da best

Encik Ezam berkata...

tahniah.. all the best.. kayo pakcik kerje baru... lols

JMR berkata...

kije lelok..kalo tensen, ushar muka awek kt dlm ofis tu..tu pon kalo ada awek cun..kahkah

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...