Khamis, 26 Januari 2012

dalam hati tak bercarta





hello hello hello




bila kita baca komen cik iqa ni
kita is tergelak geguling
lepas tengok video ni lagi lah guling2 tergelak sakan
ade ke
manaaaaaa samaaaaaa

cer tengokkkkkkk




*chakkkkkkkkkkkkkkk*

tang mana sama tak tau lah
LOL

baideway
walopon reramai yg kekutuk lagu cinta muka buku
saya tetap memberi sokongan padu kepada najwa latif
harap AJL beliau juara  
go wawa go!!!!!!



sekian,belog kali ini.

yang takde dalam carta hati sesapa,
achik ezam

8 ulasan:

CAHAYA MATA berkata...

ehh..
sama lah... :)





*lebih kurang laaa...ngeee..


p/s : nape najwa latif kalau nyanyi mesti nak sengih sekali..cuba control skit sengih tu, baru nampak "mahal" skit... :)

achik ezam berkata...

hahaha tu trademark wawa tu...kikikiki dia blom jumpe lagi identiti dia tu :)

ruud van irwan berkata...

sebijik muka skema!

nuraizuddin berkata...

eh..eh..ahahah

cik EPAL berkata...

aah lah. ada sikit. tang spek ehehehe

Mimie.Candy Cane berkata...

booooooooooooooooooooooooooooooo

zulfadzly. berkata...

booooooooooo looseeerrrrr!!


hye Cik Epal!!

aidil dbahri berkata...

ada la sikit. sbb aku ada ketika MV carta hati ittew di shooting! hahaha