Isnin, 20 Februari 2012

life's good...nahhh


Life wasn't smooth as I expected

tapi tak apa kot

hadapi semua dengan senyuman

(>.<)




sekian,belog kali ini.

yang senyum sajor,
achik ezam

Isnin, 13 Februari 2012

manusia is human




manusia sifatnya itu berubah rubah
samada dari baik kepada buruk
mahupun dari buruk kepada baik

yang baik jangan terlalu dipuji
yang buruk jangan terlalu dikeji

Kun fayakun

beg Hermes uols....kikikiki..eh fokus berdoa ok..syukurr...


berdoalah 
yang buruk akan menjadi baik
yang baik akan terus bertambah baik

syurga atau neraka
biar Tuhan yang tentukan
okeyyyyyyy



dah pi buat keja naaa



sekian,belog kali ini.

yang benci hakim tak bertauliah,
achik ezam


Jumaat, 10 Februari 2012

marilah bermain depan bukan belakang

penatlah...
depan kemahen baik cemolot
belakang

puiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
>.<

feeling2 angel padaha setan mihmihmih


alah
 baideway 
semua orang pon macam tu kan

kita takleh paksa semua orang suka kat kita punn
sebab kita bukan suka semua orang punnnn

LOL


note
hate me to love me
xoxo



sekian,belog kali ini.

yang tergedik gedik manja,
achik ezam

Rabu, 8 Februari 2012

word-less-rabu






kololah jaman study dulu ai ada badan macam sekarang
dulu jaman studeng i was obese
T_T



sekian,belog kali ini.

yang senyap di hari rabu,
achik ezam

Ahad, 5 Februari 2012

kisah hati yang ada ku kesah!!!




Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

bila diulang ulang lagu ni baru notis
lagu ni looser gila!!!!
orang dah tak suka tu move on lah
tak yah lagi nk fefeeling setia ke akhir hayat
yang disana seronok seronok bersukaria
awok kat sini tertampi tampi macam org mati laki/bini
puiiiiiiiii


hahahahahaa
gila emosi
hahahahaahhaah

yeah i am currently watching KISAH HATI AJL26 version repeatedly
kikikikikiki
kesah!!!!

btw
met Alyah during PC after AJL
emosi dia bercucuran air mata terharu
you deserve it Alyah!!!!

*gambar snap after PC*

Note
setiap yang berlaku ada hikmahnya
buka hati buka minda


sekian,belog kali ni.

yang takde hati dah nak berkisah,
achik ezam