Ahad, 5 Februari 2012

kisah hati yang ada ku kesah!!!




Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

bila diulang ulang lagu ni baru notis
lagu ni looser gila!!!!
orang dah tak suka tu move on lah
tak yah lagi nk fefeeling setia ke akhir hayat
yang disana seronok seronok bersukaria
awok kat sini tertampi tampi macam org mati laki/bini
puiiiiiiiii


hahahahahaa
gila emosi
hahahahaahhaah

yeah i am currently watching KISAH HATI AJL26 version repeatedly
kikikikikiki
kesah!!!!

btw
met Alyah during PC after AJL
emosi dia bercucuran air mata terharu
you deserve it Alyah!!!!

*gambar snap after PC*

Note
setiap yang berlaku ada hikmahnya
buka hati buka minda


sekian,belog kali ni.

yang takde hati dah nak berkisah,
achik ezam

5 ulasan:

zulfadzly. berkata...

agak2 kisah ni habis kat sini atau ada SIRI lagi?

achik ezam berkata...

opkozlah berSIRI di bilik LAUNDY

kah kah kah

CAHAYA MATA berkata...

err...
bukan ke lagu ni pasal pakwe dia tinggalkan dia sebab pakwe dia dah mati... bukan sebab ada perempuan lain...




*ke saya yg salah tafsir nih...owhhh...!!

*apa-apapun suka lagu ni berulang-ulang kali.... :)

achik ezam berkata...

haah...betol lahhhh

kah kah kah


salah faham disitu :p

endy ashari berkata...

Pastu tak mention nama ai.. Sedihhhhh!!! No more CT after dis! Huh!~