Selasa, 4 Oktober 2016

Jumbo Sale Jakel dah start oiiiii!

Assalamualaikum

dah nak masuk oktober
pejam celik, celik pejam je kan
time walking very fast kan
tau tau je dah tuo
LOL



anyway
kali ni nak cerita pasal Jumbo Sale di Jakel
wah kira promo lah kiranya
(hashtag kerja amal lol)

Jualan Jumbo berlangsung 
di semua cawangan Jakel seluruh Malaysia
bermula dari 26 September 2016 - 10 Oktober 2016
Murah gila hoiiiii tak tipu!!!


diulang
Jualan Jumbo berlangsung di SEMUA CAWANGAN JAKEL
macam - macam ada antaranya beli kain 1 PERCUMA 1,
BAJU MELAYU RM75 sepasang (PERCUMA butang dan sampin),
Baju Kurung Pucci RM100 sepasang
dan juga kain ela bermula dari RM2.99 semeter!
wow!!!!!



Tunggu apo lagi kakak kakak semua
ayuh sherbouuu JAKEL NOW!!!!!
kaing lawa lawa sokmo
wa kecek sama lu!
huhuhuhuhu

kalau rerasa malu nak mai sorang
ajaklah emak adik kakak abang sekali mai
lagi ramai lagi meriah kan
kami di Jakel Mall
sentiasa menunggu kalian 
dengan penuh senyuman



Untuk lebih detail boleh klik 
 FACEBOOK dan INSTAGRAM Jakel ya
Ingat semua ya!!!
Ingat apa tu?

Ingat Kain Ingat JAKEL



okaylah
kami nak perkara nak disettlekan
sampai jumpa lagi




Sekian, blog pada kali ini.

Yang semakin mengecil bajunya,
Achik Ezam

Tiada ulasan: