Sabtu, 19 Februari 2011

penagih laman sosial?




 
oh yeah
i am addicted to social network
facebook.twitter.blog.ym.what apps.
hempon tak pernah renggang dari tangan
berinternet di mana saja
hehehehe

 FYI
saya cuma ada akaun untuk 4 benda di atas itu saja
kalau ada yg lain tu bukan saya lah tu
hantu mana lah tu kan
sila abaikan
sah2 bukan saya
>.<


owh
malam ahad yg bosan!
penat pon ada T_T


hrmmmm nak layan anugerah seri angkasalah
bagi tambah bosan 
bior senang tido
LoL
 
 
 
note
hoi hurrow mana ilang.guwe bosang!!!!
 


 
 
sekian,belog kali ini.


yang sendu dibalik rindu,
achik ezam

8 ulasan:

NAZRUL AZAT berkata...

dh2 p tgk siti perform, hehee (kalo ade)

achik ezam berkata...

takde..siti tgh odw balik dr kedah ke kl..baru je dia twittt tadik :)

Tanpa Nama berkata...

aku blog je...nk bgtaula niiii...he..he...

mynshazmin berkata...

hehehe.. lps nih leh jadik hero citer social network part 2.. :p

CintaZulaikha berkata...

tak baik ckp anugerah sri angkasa buhsan..no no no..

iQa~ berkata...

lepas solat ko trus lari g hapdet ke??hahaha~

l.i.n.n سي ڤاري ڤاري berkata...

sape lah rajin tolong amek gambar tu.

achik ezam berkata...

BK:ye ke...i noe wut u did last summer..haha

myn:tak tengok lagi citer tu

CZ:hahaha mmg bosang!!!!

iqa:agaklah..haha

linn:sapa lagi adinda2 di tumah ini lah yg jadi mangsa..

Life's good

Assalamualaikum hello hello semua sekejap je dah hujung bulan march kan? how's your life so far? dah capai azam 2019? atau su...