Ahad, 10 April 2011

bila saya diam.



saya akan jadi senyap secara otomatik bila
  1. saya marah.
  2. saya takleh nak masok dengan orang.
 
tapikan
mulut memang diam
tangan tetap ektip mengupdet status
FB/twitter
maiahahahhaha

thanks to my handphone and free internet
LoL

baideway
kalau anda sedang berdiri ketika marah
silalah duduk.
 
jika sedang duduk
silalah baring.
 
 
 
 
kolo tak ok jugak 
sila mandi bagi sejuk.
 
kolo takleh ok gak 
amik ayer semayang and pi solat.
ingat Tuhan.
mintak Tuhan damaikan ati
 
kolo tak OK jugak
sila pegi SPRM dan naik tingkat 5
you will never knows what will happen
hamekkkkooooo
ooppps

 tak perlu nak mencarot|memaki|mengutuk
senyumkan aje
sebab marah itu sahabat syaiton!
 
note
diam-diam aku jatuh chenta padamu
**eh tetibe**

 
 
sekian,belog kali ini.

yang pendiam kadang2 aje,
achik ezam

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tengku ezam terbaekkk dari ladang (..bak kata shamsul cairol)....:)

achik ezam berkata...

wakakaka..ladang getah ke ladang sawit???/

syamean berkata...

sedikit terasa ye mr.achik...

achik ezam berkata...

hahaha nape lak terasa mean????

Qamaruls berkata...

aku kalau marah nti aku tweet kou k zam.. hahahaha

achik ezam berkata...

ahahhaha....lu memang..

kemaskini hidup 2023!

 Hello Hello! Lama betul tidak kemaskini ini blog Masalahnya ada lagi ke yang baca blog? Semua duk layan TikTok je now ek After 2 years plu...