Sabtu, 31 Oktober 2009

wa kekwat??????

sewaktu menaip entry kali nih..patik tersenyum2 sendiri..tersipu2 malahan sewaktu melayan lagu bulan yang mesra dari siti nurhaliza.....merduuuu sangatttt....menyentuh ke hati.....feeliing sangat....



sebelum tu sambil2 melipat kain baju [dan spender..ahahaha] duduk bersila lipat2 kain sambil membayangkan alangkah bestnya kolo siti duk nyanyikan lagu ni secara unplugged di atas katil....ahahahahaha terlebey sudeeey...



mcm rase naik sampan pon ade.....

ekcheli dh taip entry kali nih..tapi terpakse delete balik sebab takot menyentuh sensitiviti sorang hamba Allah yg tetibe bilang patik kekwat....biorlah ape orang nk kata....pada yg kenal diriku ini pasti tahu saya tidak sombong ataupon kekwat...[cume ade sikit perasaan tak yakin nk jumpe orang....]...pada yg dh kenal ngan diriku ini pasti kepenatan melayan karenah dan kemerengan patik.....haisssshhh...

rase frust juge sebab pogrem nk togeder2 ala2 minum2 petang sex&the city dgn dak cd,hanie n epain terpaksa di kenselkan...haissssshhh..dkt 3 tahun berskendel2an di alam cyber baru nk bersua muke tetiber tak jadi gak..harap2 plan after this menjadi.....really looking forward...hiks....

sekian,blog kali ini.

LOL,
ezam

5 ulasan:

AnGel berkata...

Hi there, i do understand what your feeling towards your friends i mean beloved/flirting"
friend,later on when you come back to yellow de'house, m goina give or let you read one good/funny story (for me) but for you later find it by yourself ...

Cheer up keep smiling =), (like you always ask me to do that) ... don't be so sad dr...(maybe this is not the right time), only God's knows what the best for you...

t/n : try to listen to this song 'let it flow' by Toni B

ezam berkata...

angel(katenyerr}:ada hot stoli meh????ala mlm ni ko off...

AnGel berkata...

wah tau jugak sape itu die angel... ye la anGel laa takkan pulak nak letak putre (katernye) pulak kan... dah dengar lagu...opps lupe kau takkan dengar kecuali to'ti.. so just ignore jerr..

bidadari berkata...

elok sgt ku dalam FB-ku ku letak husben die punya lagu pastu ko lak letak mini lia punyia lagu baguih baguih... A Vs KD , R Vs E .. R lah menang tapi IKYWM Vs ...? xtau kalah menang ...

yang ni o.k lagi :

http://www.youtube.com/watch?v=_GU2Q4kxsFY

-cD- berkata...

Beta bz dengan urusan Kerajaan ok..
hahahha x pe nanti beta arahkan Dayang gunung untuk pertemuan lain ehh..