Jumaat, 25 Disember 2009

entry LUCAH!!!![bawah umur kenot read]

scene 1:sms (xhengat sgt isi sms.tp lebey kurengla)

agus: salam 1 Malaysia.ko sehat?wei ko tau tak ape2 website porn melayu?kawan aku tgh cuak sbb dia takot boipren dia upload video derang romen kt internet.

scene 2:YM
[ewah kaler2 dlm mcm ym]


eric:salam

saya:salam

eric:wei ko ada citer blue tak?

saya:ko nk buat ape
eric:saja..aku nk tengok
dh lama tak tengok
saya:ek eleh..ko kan dah kawen..ape susah2...bini ko mana?

eric:balik kampong
saya:.....no wonder[cakap dalam ati]


scene 3:Low Yat sdg cari brg pc
[saya memakai serba itam dr ujung rambut hingga ujung kaki]masa tue ade di kedai jual cd.member cr dvd citer perang.
saya skadar berdiri pelok bahu

apek:boss cincong cincong cincong comenga[dia ckp cina]
saya:sorry ai bukan cina

apek:cin cong cin cin cong (sambil buat muke excited blur2)

[lantas ku tanya kawanku apa apek ni nak sebenarnya.]

kasim:dia tanya kau ada jual cd blue tak????
saya:bodoh kau!
aku tak jual cd lah!ini bukan kedai gua
apek:ok ok ok...

scene 4:chow kit(carik bandel)


mamat A:bang mau ka?baiikk punya..

saya:takpe2...


mamat Q:bang lu mau ka??murah punya..

saya:sekadar senyum n bagi isyarat tangan menolak


mamat Y:bang........[dia tak sempat abihkan ayat]

saya:dah aku tak mau apa2 dah...wakjam jom kite blah...

[peliknya dgn kawan guwe nih dia tak offer plak...]


p/s:adakah mukaku ini muka lelaki gatal???gila seks???kaki porno???
[adalah sikiet...hahahahhaha]


muka suci okeh...hahahahaha

sekian,blog kali ini.


LOL,

ezam

3 ulasan:

♣ haNie ♣ berkata...

muka lelaki gatal? miang? gila seks? kaki porn?

haihh..sah diaorg xleh nilai..kan..ade ke muka gini dickp mcm tu..

yg sbnrnye...





ni muka perogol bersiri laaa..



wakakakakaak!!!

ezam berkata...

demmm.........



muke cute lah >.<



hahahahahahahaha termuntah dengor...

A New Day berkata...

La..tak tau ke muka tu mmg mcm muka tokey blue film, bapak ikan, dll...hehehe