Isnin, 15 Februari 2010

itu baby bukan babi lah ngok!!!!!!

gila semakin gila
bayi dibuang merata-rata
dah macam takde harga.
apakah????kenapakah???bodohkahhh??



baby adalah sangat adorable.
ianya anugerah Allah.
kenapa sampai hati sangat buang2 cenggituh????
sedeynya rasa hati.
naluri bapak2 saya[yelah dh 31 okeh]
sangat sentap bile membaca berita cenggini.
hrmmmmmm 
 e.m.o.s.i.



jadi
kepada wanita2 diluar sana
CINTA TAK SEMESTINYA BERSATU
jadi jangan jadi murah dalam bercinta
kolo semua dh bagik free
apa lagi yg tinggal
nilah jadinya!!!
FIKIR DULU SEBELOM KANGKANG!!!!!

kolo dh desperet
horny mcm vavi sangat
pakai KONDOM!!!!!

yg jantan2 keparat ni plak
berani buat berani lah tanggung
taim sorong seronok je
taim camnieh lu tinggal awek lu terkontang kanting
MODOW NYER JANTAN

sampainya hati kalian...
mesti hidup tak aman seumur hidup
hrmmmmm
 
till death do us part!!!

sekian,blog kali ini.

take care,
ezam

9 ulasan:

Farid Fernandez berkata...

FIKIR DULU SEBELOM KANGKANG!!!!!



AYAT GILER SENTAP..


HUHUHU...

Mimie.Candy Cane berkata...

alahai...sebak rasa dada tgk bayi2 tak berdosa dibuang macam sampah..

ape yg ai boleh cakap kat sini,individu2 yg buat keje macam ni mmg bodo nak mam*os,macam setan..

semoga allah je yg balas perbuatan setan2 bodo ni..

ahhh..emo..

ezam berkata...

farid:so jangan berani main2kan anak orang okeh....

mimie:mmg emo sgt2...kesian makhluk tak berdosa tuh...

fiD berkata...

entahlah bro, xtawu aku nak cakap dah ,,,


ngeri laaa...

cmne pulak akhlak cucu kite t,,,

moge Allah S.w.t mejage hambanya.

ezam berkata...

fid:manusia akan sentiasa buat salah dan silap....cuma apa yg dh jadi harap tak berulang lagi.

wise ppl learn from mistakes org lain..

>.<

hans berkata...

tahu nak sedap je
tu la akibat dia

Farid Fernandez berkata...

ezam..

aku tgk ko slalu kat blakang 7e 2 watper???

hehehe

aim-a berkata...

sgt kejam mereka itu....eh...ko 31 ke???? ingat baru 21..hehehe

ezam berkata...

hans:tula kan hidup biar sedap katanya...

Farid:ehhh mana taw nieh...kaki blkng lorong kah???haha

Aima:tang tue la yg nampak clear kan...typo lah...hehehe...