Sabtu, 29 Mei 2010

qesah semalam~

semalam banhgun2 tido
ajak mak abah pi ulu yam
sampai2 dh kol 4.30pm
mendung sudaaa
merasalah gak berendam 1 jam


pose kemahen tapi sikit jerk gambor yg jadi
gaya kemeremen takmo kalah
hahahha
gambor abah senserd sbb seksi yaamatz
hahahha

pehtu pi sogo
belikan hadiah besday untok emak
hrmmmmm
pusing2 cari hembeg


pehtu pekenan nasik beryani
sbb abah teringin
makanlah kat kedai nasik kandar jalan TAR sebeah honda tu
peh makan semua tingtong dalam keter
seb bek wa makan nasik putey
i dun Like nasi kaler2
huhuhuhuh


esok besday my sis plak
tau plak dia nk balik uma
dh nk kena beli hadiah
ingat nk tengok rossa la malam ni
huhuhuh

yok layan ROSSA!!!

sekian,blog kali ini

yg ayat2 cinta,
ezam

15 ulasan:

Boy berkata...

sopannye anak mak duduk

hans berkata...

hahah
agak sopan la cara duduk dkt batu tu
wah,lama xgi waterfall

ezam berkata...

boy:feel2 duk atas pelamin....lol...

ezam berkata...

hans:skali sekala je....dh lama xjalan2 dgn femili

Mimis berkata...

Pose awak mcm bersanding kat pelamin ajeee..

Ehh.. awak nak pegi tgk Rossa ke? bestttnyerrrr.. saya nak pergi tapi takde geng pulak..

ezam berkata...

mimis:pelamin anganku banjer..hahah..
saya nk pi sbb minat giler dgn lagu2 dia n besday my sis..

tapi tiket tak beli lagi..heheheh..kolo ade pegila koo tak layan jalang2 je..

fiD berkata...

manje nye anak mak ayah yerk..

bagus2 tu abg ejam, hohoho...

sayangilah mereka...

E.d.Y berkata...

anak dara siapa la yg duduk sopan tu??

ezam berkata...

fid:tulah...bukan lama lagi kan...huuhu...

ezam berkata...

e.dy;comeylkan???????

eqbalzack berkata...

bosan arr mandi sungai...abg eq gi laut...
pun sama...posing tak mahu kalah gak!

zulfadzly berkata...

kenapa aku yg masih muda remaja takde kekuatan nak pose camtuh??

zulfadzly berkata...

ajar...hahahahahah

ezam berkata...

abg eq:ni sbb abah teringin..ikot ati mandi swimming pool kt gym sudaaa...hahahahhah

ezam berkata...

zul:sadap yu!!!!!!!!!!1hahahahahaha