Sabtu, 7 Ogos 2010

hari lahir adik saya.

selamat ulangtahun ke 18 buat adek saya,
mohd farid bin safie

**ko makin gemokkk..sila diet..hahha**

adek saya paling baek dan mudah dibuli
dengan ucapan
semoga panjang umur murah rejeki dan
dirahmati Allah
hukhukhuk

note:
kita terasa semakin 'dewasa' 
bila tengok adik2 kita dah sama tinggi dgn kita
hrmmmmm...


sekian,belog pada kali ini.

yang manis bak sugar,
ezam

 


16 ulasan:

Liliyuli berkata...

mcm mana pula bila adik-adik yang lebih tinggi dari kakak? adeh

ezam berkata...

liliyuli:asal tak tepuk2 n*n*n mcm kengkawan hostel yu sudeyyy..hahahah

Boy berkata...

oit.. x masukkan umur

ezam berkata...

oh sori..yg ke-18

ezam berkata...

boy:tuh yg ayat fes tu tak nampakkah???



rabun???

hahaha

Boy berkata...

ooo 18.. darab 2 baru cecah umur anda

zulfadzly berkata...

oo..dia sebaya aku la..


*bepday adik aku smalam..x bt pon entry lagik..hahaha

ezam berkata...

boy:panggggggggggggggggggggggggggggg!!!

zul:malam esok nk pow dia tengok wayang..utang tgk wayang itu ari tak lepas sbb adik bungsu ikot sekali so xleh tengok citer 18PL...

ezam berkata...

jap2.....zul.....kita bukan sekelas ke??????

zulfadzly berkata...

ermm..ermm..ermm..ntah.
jap carik majalah skolah.

Mimie.Candy Cane berkata...

ingatkan besday adik farid mofasad td..hhehehe


ape pn happy besday utk adik farid..semoga menjadi orang yg berguna di masa akan dtg.and sila diet

*mati la..badan sendiri macam kena pam,ada hati suh org diet

ezam berkata...

zul:alah..buat2 lupa..menyammpaaahhhhh

**dgn gaya ajiz sattar**

mimie:tembam2 pon ade org suka...

kihkihkuh.....

J.M.R berkata...

adik tinggi atau kakak yg tak cukup tinggi..opss...heheh..hepi besday utk adik..

ezam berkata...

jmr:kann kann kann si liliyuli tu kan..

hehee

beLalanG berkata...

oo0o0o0 adik farid..sesunnguhanya kamui seperti kain putih yg bersih dan suci ! jagan la sesekali biarkan ezam mencorakkan mu...hahahah:P

ezam berkata...

mongokkkkkkkkkkkkkkkk!