Ahad, 26 September 2010

tentang siti nurhaliza................

entry santai di pagi ahad
semuanya tentang siti nurhaliza
yg rasa2 NTCT tu takyah tengok
hehehehhee
 
walau diriku tak pernah kau kenali
tapi usah diragui aku tetap milikmu
simpanlah namaku dalam diari hatimu
sebab dirimu ada di setiap salur darahku
*gila perasan nk matiiiiiii*
hahahhaaha

p.s:vokal dia masa ni mantoppppp abes

gadis manis berbaju merah jambu
punya vokal kelas nombor satu
lenggok lagu penuh melayu
 buat diri terpukau olehmu

how i wish i am Datuk E
 
katalah apa saja
caci maki saja dirinya
dia tetap tersenyum manja
walau di hati pedih terluka
segalanya biarlah rahsia

 
 
andai dipisah laut dan pantai
ibarat siti tanpa nurhaliza
tak sama tak serupa

 
bagilah apa saja rentak lagu
she will deliver it as good as she can.
flawless....


ganyang Malaysia selamatkan siti nurhaliza
itu motto org seberang sewaktu krisis dengan kita
begitulah value seorang siti pada mata mereka
kita pula bagaimana?


sebelum berpisah
saksikanlah aksi berani
siti nurhalizas wannabe
zassssssssssss
 
nak sesiap pi open haus
bye

 
 
 
note:
semoga sehat walafiat hendaknya siti disamping keluarga
all the best!


p.s:agak2 siti baca tak entry ni????

sekian,belog kali ini.

yang bukan stalker ok,
ezam



5 ulasan:

fiD berkata...

die hard fans ct abang oi, hihi

ezam berkata...

fid:lite2 aje...heheheh

zulfadzly berkata...

aku pakai tone fantasia bulan madu rasenyer dah setahun kot..masa tu tgk ct perform lagu tu kat APM terus melekat..mmg superb..

E.d.Y berkata...

paling suka siti nyanyi lagu berhenti berharap tu

ezam berkata...

zul:lagu apa pon siti mmg superb

edy:ehhh janganlah berhenti berharap....kata nk peknen kan~