tentang cerita wanita rambut menggerbang.......(seram sket okehh)

 
 
korang percaya tak ngan hantu2 ni semua??
saya percaya sikit2...
kadang2 banyak
sebab saya pon hantu gak kadang2
ekekekeke

ok ok
kali neh nk citer pasal kesah sedikit seram
yang berlaku kt anak sorang makcik sedara saya

ceritanya bermula begini
 
 
*sambil padang atas ala2 flashback*

anak makcik sedara saya tuh dalam darjah berapa ntah
tapi skolah rendah lah
sejak berminggu yang lalu asek menjerit ketakutan bila kat sekolah
menjerit takut yang bukan dibuat2.
 
sangat natural jeritan batinnya okeh
kadang2 sampai nangis menjerit jerit sampai menyuruk kt bawah meja
bila di tanya kenapa dengan cikgu2 dia takmo jawab
terpaksalah pihak sekolah call mak dia soh amik bawak balik

bila dh sampai umah ok plak
masing2 ingat budak ni berlakon baekk punyerr
tapi bila bangun pagi2 dialah yang paling excited nak pegi sekolah
takyah kejut dia dh bersiap2 dah
mmg happy sangat nak pi sekolah

tapi bila dh sampai sekolah
benda yg sama jadik
jerit2 nanges ketakutan
tepaksala mak dia tunggu kt sekolah

sekali tuh bila dh reda
emak dia pon tanyalah
why my dotter..wny?????

emak
adik,
kenapa adik nangis bila kt sekolah
 
adik
ada orang kacau adik
 
emak
siapa?
 
adik
ada perempuan rambut panjang pakai baju putih dukung anak.
dia selalu datang sekolah suruh adik main dengan dia.
bila adik taknak main dengan anak dia,
dia marah2 adik
 
 

**haaa kau hamekkkkk bila dengor pon terus bulu dada meremang okehhh**


menurut si anak ni lagi selalunya perempuan berambut panjang ni akan bertenggek
diatas pokok sambil melambai lambai.
bila si budak kecik neh buat derk je tau2 perempuan ini
kadang2 duduk kt tangga depan kelas dia.
bagik renungan tajam ye.
sebab takmo main dgn hanak dia
dan kadang2 tunggu depan pintu
 
kebetulan pulak nk jadikan citer ni lagik best
skolah agama tu mmg betul2 sebelah kubur.
skolah 4 tingkat lak tuh.
so budak ni cakap kadang perempuan tu lambai2 dia dari kubur
nampaklah jelas dr tingkap kelas dia
 
 
kolo yg lambai2 cam atas ni takpe gak
tapi kolo yg lambai2 tuh macam kt bawah neh
 
mampoo korang kawan dgn menatang neh????
maw korang tak demam seminggu
no wonderlah budak tuh histeria ketakutan yg kaw2 punyer
 
itu yang kt sekolah agama.
kalau kt sekolah kebangsaan pulok
momok lain yg datang mengacau

hantu gula2 hacks ye
nk tau apa itu hantu gegula hacks
ha inilah dia
tadaaaaaaa
memperkenalkan
.
.
.
.
.


kata budak ni lagik
tiba2 bendalah tu akan berdiri dan renung dia
ko tak melompat kolo benda nih jadik kt korang???
gilerrrrrrrrrrr

owh kejadian ini semua berlaku pada waktu siang ye
dan hanya di sekolah saja
bila balik ke rumah budak ni ok mcm takde apa berlaku
happy as usual
 
cuma kadang2 makcik sedara saya ni 
berasa sedikit seriau pada malam hari
kot2 menatang tuh datang umah.
tapi so far kejadian hanya berlaku di sekolah
menatang tuh tak datang umah lagik

dah bawak brobat ke darul syifa' lah darul rokiah lah.
still belom pulih2
katanya mmg ada benda kacau budak neh
nak jadikan saka ke apa ostat tu bilang
dah hampir meresap kt darah dh katanya
ni masih lagi berobat
 
dan bendalah tuh still mengacau kt sekolah
sampailah ari nih
kesian budak tuh
padahal pandai katanya


hrmmm
sekian cerita slot puaka filem tebing biru hari ini
tapi mmg betol pon
kampung tok muda ni kolo jalan malam2 lepas 2am mmg scarry
golap gelita kiri kanan pokok pisang dengan kebun kelapa
rasa mcm ade org duk kt seat belakang kadang2
 
bila dh kuor keter nak masok umah tuh dh kira challenging
nk bukak pintu grill lagik..pintu umah lagik
kot2 tgh bukak ada benda 
just dop to say hi
mapooohhhhh

layankan aje.....kau ada??
hahahaha


tetibe teringat pulak kt citer nenek kebaya
hrmmmm

kot hantu mcm ni layan gak....muahaha

moral of d story
kenapa gatal nk memebela setan
kan bagus kolo bela kucing ke,hamster ke anak ikan ke
takde lah bila dh mati nanti menyusahkan prang lain
haiiilaaaahhhhhh
na'uzubillah

 
 
sekian belog kali ini.

yang mcm hantu,
achik ezam

Ulasan

h a n i e berkata…
tetibe nanti..dia melambai dekat seblah tingkap belah driver tu pulak kannnnn...ekekekekeke..
achik ezam berkata…
haniebek:nak2 yg kt karak kannnnnnnn..miahahahhaha
darkbatman berkata…
nasib baik la aku bace time pg.klau mlm mau aku close terus..takot weh.ahhahaa
sepet berkata…
giler scary weiiiyhhh ...
klu haku yang kene, memang nangis2 kua air mata darah.
achik ezam berkata…
batman:haisshhh kata badan ketul2..hahaha


sepet:kannnn..mmg scarry merry..
h a n i e berkata…
owh..dekat karak tu sume pesen beriman..




hahahahaha!
CintaZulaikha berkata…
apalah nasib hakakk bca artikel ko nih..yg tak tahan siap ada gambaran pic yg amat jelas...nasib hakakk tak terkentot2 krn terkejut..hahhahhha
E.d.Y berkata…
dulu masa kecik2 selalu nmpk hantu
Nazrul Azat Jamil berkata…
seramnyeeee...kelas kau maria, ahaks
achik ezam berkata…
hanie:kes yg paling femes tu kt terowong karak kan kan kan.....zasssss

CZ:hehehee...seram tak????

Edy:betol ke?????ngeri!!!!

Azat:jaga2 nanti ang balik dr gurun....
Frodo Baggins berkata…
dengar2 nyai roro kidul santix, kalau pompuan bawa anak tu cam beliau x pun kurang2 sama ler sikit dgn muka maria ozawa, kompom wa x lari kesurupan. sangap kegersangan ada ler kot.


wakkakakakka
achik ezam berkata…
frodo:LOL...hahhaha
iena_mieyna ^^ berkata…
Erk! ia sangat scary...huhu..dekat kampus saya pun mcm2 citer jugak..oh,gambar hantu hacks tu buat saya jerit.kawan-kawan jeling semcm jerp.huhu...
Amirez berkata…
hantu hacks penah tido kat belakang saya 2 kali....