Khamis, 11 November 2010

tentang ragu-ragu...

 
 
bila anda berasa ragu2 
terhadap keputusan yang anda buat..
masa dah suntuk...
 
kalau berpaling anda akan menyakiti orang sekeliling
kalau teruskan pon 
anda akan menyakiti diri sendiri....
dan orang sekeliling

apa tindakan yang anda ambil???
teruskan???
atau
berhenti dan berundur???

hrmmmmmmm

musim org mengawan dah tiba!!!!!
 
"...pernahkah kau bermimpi seketika berada ditempatku..."

 berat mata memandang.berat lagi bahu memikul
sabor jelah
 
 
note
berkisar tentang kisah seorang sahabat
 
 

 
 
sekian,blog kali ini.

yang selalu was-was,
ezam

8 ulasan:

Liliyuli berkata...

jika restu telah terhimpun..teruskanlah. insya'allah bahagia akhir nanti..

♥ Juliana Violet ♥ berkata...

Gunakan tanpa was2... :)

Cakap pada sahabat, kalau rasa takkan bahagia, jangan teruskan. Sebab benda tu akan lebih sakitkan hati orang lain satu hari nanti...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

tawakal...dan redha....pastu 1 hari akan timbul kebahagiaan.....

achik ezam berkata...

liliyuli:auwwwww..ayat2 yg begitu bermunge-munger....tacinggggg



vee:yerp.....kinda agree dgn stetment vee nieh...better late than never kan...


yanie:macamana kalau cuma 1 hari????..hrmmm

zulfadzly berkata...

eh..dulu kan, masa sy skolah rendah kan..cikgu bahasa inggeris saya nama dia Mr.Ragu..dia baik..tak reti nak marah-marah..dia slalu cubit pipi sy..sy tak suke..sbb tangan dia berbulu..sy ingat lagi saya pernah mengigau malam lepas kene cubit pipi dgn dia..takot sgt..lepas kejadian tu sy tukar tempat duduk dgn kawan sy..dah taknak duduk depan lagi..tak lama lepas tu kan, dia kene tukar..pegi skolah kat bandar tu..huhu..tak tau la sape pulak kene cubit pipi dengan tangan dia yg berbulu tu..eh, tp bukan sbb dia cubit sy dia kene tukar..tak..tak..bukan..sbb ape sy pun tak tau..sy kan budak-budak lg..


sekian,inilah kisah saya dan ragu-ragu.


kini sy sudah tidak ragu-ragu lagi..terima kasih Mr. Ragu..

baidewei..nama penuh dia Mr. Ragunathan a/l Rameshan..

oh..kalau mr.ragu terbaca karangan sy ni..sy nak ucap.."hai..Mr.Ragu..how are you? happy belated deepavali"..

ok..tu jer..babai..

nieta berkata...

better late than never..but its better to never late...

achik ezam berkata...

zul:cam gaaaammmmmpppiiiitttttt


wakakakakakakakka

achik ezam berkata...

nieta:yerp....correct correct correct....