Khamis, 27 Januari 2011

sepetang di pakli

**tengkiyu unkel gugel**


 
setelah mengeluh sebab sudah lama tak melepak
akhirnya dapat juga melepas gian ngeteh di pak li sek.7
dengan geng lama
hehehe
 
masuk duduk kol 4.30pm balik keluar jam 10.30pm
dkt 6 jam melangut,mengarut dan mencarut
giler qada' sebulan tak melepak
sembang dari gosip artis ke politik ke sukan
ke hal2 personal 
etc etc etc
 
minumnya cuma segelas
ngehngehngeh

sekali-sekala
sembang2 isu semasa
melepaskan lelah di dada
mampu melepas tekanan yg ada

sambil cuci mata 
huhuhuhu
 
 
note
banyak cakap banyaklah salahnya.banyak salah banyaklah dosanya.
banyak dosa nerakalah tempatnya
**ouchhhhh**
 
 
 
 
sekian belog kali ini.
yang dh bersih matanya,
achik ezam


8 ulasan:

NAZRUL AZAT berkata...

lama x jumpa dia ;-)

CintaZulaikha berkata...

mmg seronok melepak dgn kengkawan...saya pon da lama tak lepak ngn kengkawan..bz la sgt kannnnnn.....kihkih

achik ezam berkata...

azat:dia ke dear????hahaahah


cz:yerp.....kawan2 ketawa kawan2 menangis...kawan makan kawan je yg tak best..hehehehe

Aretikz berkata...

Kalau dah kahwin, konfom susah nak melepak lagi.. ahakz..

zulfadzly berkata...

banyak menaip banyaklah typo nya.
banyak typo byklah kene bahan nya.

banyak mutiara???? kaya lahh!!!

achik ezam berkata...

aretiks:deswai single mingle eating pringle..ehehehehe


zulibek:mutiara????hrmmmmmmmm...**gentel**

sepet berkata...

nape x lepak jer sampai kol doblas .

ehhehee.

achik ezam berkata...

sepet:kolo ikotkan mmg nk mcm tu tapi tulah...tetibe cuaca dh xmenentu....hahaha