Ahad, 13 Mac 2011

kenapa saya sayang dia?

 
 
kali ni saya nk jawab tag cik kak siti
tentang sayang2 katanya
saya jawab aje eh takmo join contest
sebab dah banyak piala dalam umah saya
cukop2la saya menang award neh
ahahahaha
 
**panggggggggggggggggg**

okeh okeh
tapi sambil-sambil baca cuba klik video ni dulu

**nasyid tuee**

 
4 sebab kenapa saya sayang dia
 
kesatu
perlu ke sebab kolo nak sayang orang??????
eh tersoal balik..
hahahaa
 
kedua
sebab saya sayang dia lah.korang nk sayang dia pon ok.
ada gua kesah 
kot nk kena bunuh trylah
**ngeeeeeeee**
 
 ketiga
semuanya soal hati...
korang mampu jawab soal hati??
bila hati dah berkata-kata bibir tak mampoo meluah kata
**geeeeeetoooooooo**
 
keempat
dia bukak mulut je dah rasa sayang
dia kelip mata je dah rasa sayang
dia kentut pon  ada bau-bau sayang
wangeeeeeeeeee
korang ada???
**bahahahahahaa**



agak-agak menjawab tak tag tersebut???
 
 
soalnya sekarang
siapa yang saya sayang????
entahlah saya pon tak tawu
(>.<)

ahahahhaaha
 

p.s:
dah kata kolo saya kena tag jawapan sure merapu nyer lah
haahahha
 
 

 **balik keje.penat koranggg**
 
 
note
 sayang itu anugerah.bukan hakmilik
 

 
 
sekian,belog kali ini.

yang tasuke pakai name tag,
achik ezam

6 ulasan:

Mimie.Candy Cane berkata...

kesatu? remind me of my niece ...dia cakap " pemenang yang ketama...."


totally agreed ...sy pun syg dia.. *tibe2*

achik ezam berkata...

mimie:saya pong sayang dia.


**dia pastinya bukan jibek sebab itu milik haniebek dn manapbek**


ahahahhaha

CintaZulaikha berkata...

eam bikin panasss...hehe. cayangnya dia pada tok iti.

achik ezam berkata...

cz:tok iti dan.....ermmmmmm biarlah rahsia...haha

Qamarul berkata...

lu apsal jiwa kacau mat.. ha3

achik ezam berkata...

qamarul:hari2 pon wa kacau gak....haha